کارگاه فوریت‎های پزشکی برای اصحاب رسانه برگزار می‎شود
کارگاه فوریت‎های پزشکی برای اصحاب رسانه برگزار می‎شود
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به تقویم برنامه های آموزشی، از برگزاری «کارگاه فوریت های پزشکی برای اصحاب رسانه» خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اسد فلاح با تاکید بر اینکه مطبوعات و رسانه ها یکی از موثرترین عوامل رشد فرهنگ عمومی محسوب می شوند، توسعه و گسترش سطح تعاملات خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با خانه های مطبوعات استانی را خاطرنشان کرد و افزود: رویکرد ما در این حوزه، مبتنی بر هم افزایی و همسویی و تبادل تجربیات ارزنده فی ما بین است.

وی به برگزاری نشست مشترک با مدیرکل پست استان اشاره کرد و افزود: در این دیدار راههای تعامل فعالانه بررسی شد و مقرر گردید جلسه کارشناسی و تخصصی برای جمعبندی موارد مطروحه، تشکیل و حسب ضرورت تفاهمنامه ای نیز با خانه مطبوعات استان منعقد شود.

فلاح همچنین مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات در خصوص همکاری با دفتر استانی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران را یادآور شد و تحقق این نوع از همکاری ها را در راستای ایفای نقش و کارکردهای موثر رسانه ها و نیز پیگیری و انجام ماموریت های اجتماعی خانه مطبوعات استان، حایز اهمیت دانست.

وی جذب حمایت های مالی و تسهیلات دولتی و توزیع قاعده مند آن ها در بین اعضا را از وظایف و رویکردهای خانه مطبوعات استان برشمرد.

فلاح برگزاری کارگاه «بازاریابی رسانه» توسط خانه مطبوعات استان را از جمله مزیت های تعریف شده برای کمک به اقتصاد رسانه از طریق آموزش اعلام کرد و افزود: در مسیر اجرایی کردن مفاد اساسنامه خانه مطبوعات استان، بستر لازم برای ارائه خدمات رسانه ای و آموزشی به ادارات، نهادها و متقاضیان ایجاد شده است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی همچنین گفت: گواهینامه های حاضران در دوره آموزشی سطح یک روزنامه نگاری خانه مطبوعات استان صادر و بزودی با برپایی مراسمی ویژه، بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به تقویم برنامه های آموزشی، از برگزاری «کارگاه فوریت های پزشکی برای اصحاب رسانه» خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری اورژانس استان و در محور موضوعاتی همچون؛ احیا قلبی ریوی پایه BLS، خفگی و اصول برخورد با مصدومان ترومایی طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/