استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی
استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی

عصر تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مورد توجه قرار دارد که به تدریج این استخدام‌ها صورت می‌گیرد. جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: اجرای طرح رتبه‌بندی، قبل از آغاز سال تحصیلی آغاز شده و در ابتدای […]

عصر تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مورد توجه قرار دارد که به تدریج این استخدام‌ها صورت می‌گیرد.

جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: اجرای طرح رتبه‌بندی، قبل از آغاز سال تحصیلی آغاز شده و در ابتدای سال تحصیلی در مهرماه اجرایی می‌شود.

وی افزود: استخدام ۵ هزار نفر نیز در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به استان و برگزاری نشست مدیران کل در تبریز بیان کرد: در این سفر انسجام عمل و ظرفیت خوب استانی را به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به میزبانی برای المپیاد ورزشی دختران دانش‌آموز در تبریز یادآور شد: در این المپیاد ۲ هزار نفر شرکت داشتند و علاوه بر آن میزبان طرح بزرگ یاوران نماز در تبریز بودیم و ۷۰۰ مدیر و مسئول مدارس شمال‌غرب در این طرح شرکت کردند.

پاشایی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان گفت: آذربایجان‌شرقی میزبان ۱۲ رویداد مهم علمی، فرهنگی و ورزشی منطقه‌ای و کشوری در سال‌جاری بوده است.

پاشایی یادآور شد: پروژه مهر نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در استان انجام می‌شود و ۸ هزار و ۵۰۰ مدرسه در سطح استان همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز به فعالیت خواهند کرد؛ پروژه مهر به شدت مورد توجه است تا آغاز سال تحصیلی با برنامه‌های مدون آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: با وجود تنگناهای اعتباری و مالی و سختی ساماندهی نیروی انسانی، مهر را با قوت و قدرت آغاز خواهیم کرد.