دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش منطقه ولیعصر تبریز
دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش منطقه ولیعصر تبریز

عصر تبریز: رییس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش منطقه ولیعصر تبریز و رویت آنان توسط مردم این منطقه با حکم مقام قضایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا هنردوست گفت: به دنبال شکایات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرت نمایی […]

عصر تبریز: رییس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش منطقه ولیعصر تبریز و رویت آنان توسط مردم این منطقه با حکم مقام قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا هنردوست گفت: به دنبال شکایات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرت نمایی با قمه و قداره و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی توسط تعدادی اراذل و اوباش در منطقه ولیعصر تبریز ، ماموران انتظامی در یک طرح ضربتی پس از شناسائی محل اختفای متهمان، اقدام به دستگیری آنان کرد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و معرفی به مقام قضایی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، ادامه داد: در پی دستگیری متهمان و با توجه به سوابق شرارتی این افراد در مناطق مختلف کوی ولیعصر و همچنین دریافت اخبار و اطلاعات لازم در خصوص بیم و ترس افرادی که مورد آزار و اذیت روحی این افراد واقع و جرات طرح شکایت بواسطه عدم شناخت کافی از متهمان را نداشتند، جهت رویت و شناسایی توسط مردم با حکم مقام قضایی به صورت پیاده در منطقه ولیعصر عبور داده شدند.

وی اظهارکرد: این اقدام پلیس با استقبال خوب مردم و شهروندان روبرو شد به طوری که مردم با شعار نیروی انتظامی تشکر و یا با کف زدن رضایت خود را اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف ذاتی پلیس در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه ، این اقدام پلیس بازتاب وسیعی در بین مردم داشته و موجب ترس و وحشت افراد شرور شده به طوری که برخی از این افراد اقدام به ترک شهر و استان کردند.