نیروی انتظامی ۲۹ پرونده اخلالگران اقتصادی را به مراجع قضایی معرفی کرد
نیروی انتظامی ۲۹ پرونده اخلالگران اقتصادی را به مراجع قضایی معرفی کرد
فرمانده انتطامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات پلیس در مبارزه با اخلالگران و مفاسد اقتصادی، گفت: ۲۹ پرونده میلیاردی شاخص که برابر با ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان بود را تحویل تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی داده‌ایم.

به گزارش عصرتبریز، سردار محسن حسن‌خانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اشاره به این که «پلیس مقتدر، امین مردم»، شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با اقتدار هرچه تمام تر از پیش، مقابل قانون شکنان ایستاده است.

وی با بیان این که امروزه هر قانون شکنی اراده خودنمایی کند، با برخورد مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد افزود: نیروی انتظامی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، یار مهربان مردم است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی به ارتباط تنگاتنگ مردم و پلیس اشاره و ابراز داشت: در طول ۶ ماهه سال جاری، ۸ هزار مورد تماس با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است.

وی با تاکید بر این که اعتماد مردم تعالی بخش مجموعه پلیس است، تصریح کرد: مردم در بسیاری از اوقات، پلیس را به عنوان مامن و محرم خود می‌دانند و پلیس نیز همواره در جذب اطمینان و اعتماد مردم سعی داشته است.

سردار حسن‌خانی، استان آذربایجان شرقی را از امن ترین استان‌ها برای سرمایه گذاری‌های اقتصادی خواند و گفت: مشکلات امنیتی خاصی در استان نداریم و پلیس همواره برای حفظ و ارتقای امنیت مردم و جامعه تلاش داشته است.

وی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی هم اشاره و خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه جهت تجدید عهد با آرمان‌های امام خمینی(ره)، حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه و استقرار میز خدمت قبل از اقامه نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک به میزبانی نیروی انتظامی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و…  از سری اقدامات نیروی انتظامی در این هفته است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری و تحویل ۱۰ هزار و ۶۰۰ معتاد در ۶ ماهه ابتدایی سال به منظور بازتوانی خبر داد و افزود: ۷۰۰ طرح پاکسازی و دستگیری ۱۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، انهدام ۲۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری و تحویل ۲۰ هزار معتاد متجاهر به مراجع قضایی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در ۶ ماهه ابتدایی سال بود.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در مبارزه با اخلالگران و مفاسد اقتصادی، ابراز داشت: ۲۹ پرونده میلیاردی شاخص که برابر با ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان بود را تحویل تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی داده‌ایم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر: تسنیم