علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند شد
علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند شد

علی رضایی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و تبریز طی حکمی، به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند انتخاب شد. به گزارش عصر تبریز به نقل از فارس ، در قسمتی از این حکم که به امضای دکتر حمید میرزاده رسیده آمده است: ” نظر به مراتب تعهد، تخصص و […]

علی رضایی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و تبریز طی حکمی، به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند انتخاب شد.

به گزارش عصر تبریز به نقل از فارس ، در قسمتی از این حکم که به امضای دکتر حمید میرزاده رسیده آمده است: ” نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم  به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید”.

علی رضایی از اساتید برجسته دانشگاهی با مرتبه علمی استادی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیش از دو دهه خدمت در پست‌های مدیریتی، اجرایی و علمی همچنین آموزشی است که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و اهر، رئیس دانشکده دامپزشکی، رئیس شورای جذب هیئت علمی استان، رئیس نظام دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی را در سوابق خود دارد.

وی دکترای عمومی خود را درسال ۷۱ در دانشگاه تهران و دکترای تخصصی خود را نیز با نمره عالی از همان دانشگاه به اتمام رسانده است .

از سوابق علمی و پژوهشی نامبرده می‌توان به چاپ بیش از ۱۴۰ مقاله علمی و پژوهشی و isi و مجلات معتبر علمی و ژورنال‌های خارجی و ارائه بیش از ۶۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

وی، صاحب دو عنوان کتاب دانشگاهی است که هم اکنون دانشجویان از مطالب علمی آنها بهره‌مند می‌شوند.