تکریم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از جامعه قرآنی
تکریم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از جامعه قرآنی

عصر تبریز: طی مراسمی معنوی و آمیخته به عطر قرآن کریم، از قاریان برجسته آذربایجان شرقی، نخبگان قرآنی و عوامل برنامه «شکّرشکنان» که در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی پخش شد، تجلیل به عمل آمد. سیدمحسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی روز گذشته در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل […]

۱۳۰۶۰

عصر تبریز: طی مراسمی معنوی و آمیخته به عطر قرآن کریم، از قاریان برجسته آذربایجان شرقی، نخبگان قرآنی و عوامل برنامه «شکّرشکنان» که در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی پخش شد، تجلیل به عمل آمد.

سیدمحسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی روز گذشته در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برنامه تلویزیونی «شکّرشکنان» ضمن تقدیر و تشکر از جمع عوامل و دست اندرکاران این برنامه قرآنی، برضرورت توسعه فعالیت های قرآنی و انس آحاد جامعه با قرآن تأکید کرد.

لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه خصوصاً در بین جوانان استان برنامه های مناسبی در نظر دارد و برنامه “شکّرشکنان” توانست این راه را برای برنامه سازی قرآنی به سبک جدید در بین برنامه های سازمان صدا و سیما هموار کند.

وی افزود : قرائت قرآن اقدامی مهم است چون کلام خداوند است و باید به آن توجه شود.

سید محسن لطیفی با بیان این که ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: فرهنگ با عظمت قرآن کریم همواره در کشورمان از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تهیه و پخش چنین برنامه هایی مختص ماه مبارک رمضان نخواهد بود ، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در طول سال برنامه‌هایی در راستای نشر و ترویج فرهنگ قرآن تهیه و پخش کنیم.

۱۳۰۶۴

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان هم در این مراسم از رویکرد جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در برنامه سازی قرآنی تشکر کرد و گفت: امیدواریم این چنین برنامه هایی در صدا و سیما تداوم داشته باشد.

محسن احمدی گفت : انسان ها باید در عمل به قرآن از یکدیگر سبقت بگیرند، چرا که خدمت در سنگر معارف قرآنی و ترویج فرهنگ نشر آن بر همه ضرورت دارد.

وی افزود : درک مفاهیم و حرکت در مسیر قرآن ، هدایت ، سربلندی و شکوفایی جامعه را به ‌دنبال خواهد داشت.

ایشان در پیشنهادی از صدا و سیما خواست برنامه “شکّرشکنان” و برنامه‌هایی از این دست در قالب لوح فشرده انتشار پیدا کند.

۱۳۰۶۵

مهدی نعلبندی مشاور مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم این مراسم گفت: اگر همراهی اساتید وفرهیختگان قرآنی استان نبود ، برنامه “شکّر شکنان” شکل نمی گرفت و این برنامه نمود همدلی هنرمندان صدا و سیما و اساتید قرآنی استان است.

در این مراسم ضمن تکریم از قاریان برجسته همکاری کننده با برنامه “شکّرشکنان” و عوامل این برنامه، از استاد پیشکسوت قرآن استاد حاج سعید مظفرین تجلیل شد

همچنین در این مراسم تهیه و تولید سری دوم برنامه “شکّرکنان” با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و نخبگان قرآنی استان کلید خورد.