علیرضا فغانی ۴ جلسه از قضاوت محروم شد
علیرضا فغانی ۴ جلسه از قضاوت محروم شد

عصر تبریز: علیرضا فغانی در بازگشت از محرومیت سه جلسه ای که به واسطه دیدار با تراکتورسازی و نفت تهران برایش به وجود آمده بود، قضاوت پر حرف و حدیثی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن داشت. به گزارش تسنیم، اعتراض مسوولان پرسپولیس به عملکرد داور دیدار تیم شان برابر پرسپولیس باعث شد تا روز […]

عصر تبریز: علیرضا فغانی در بازگشت از محرومیت سه جلسه ای که به واسطه دیدار با تراکتورسازی و نفت تهران برایش به وجود آمده بود، قضاوت پر حرف و حدیثی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن داشت.

به گزارش تسنیم، اعتراض مسوولان پرسپولیس به عملکرد داور دیدار تیم شان برابر پرسپولیس باعث شد تا روز گذشته جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود و به بحث و بررسی شرایط داوری در لیگ برتر پرداخته شود.

در این جلسه که با حضور مسعود عنایت، رییس دپارتمان داوری و علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد موضوع اصلی به قضاوت علیرضا فغانی و اعتراض سرخپوشان به داوری بازی برابر ذوب آهن مرتبط بود. در نهایت در این جلسه مشخص شد که علیرضا فغانی چهار اشتباه تاثیرگذار در این بازی داشته که منجر به شکست پرسپولیسی ها شده است.

به همین منظور و بر اساس اشتباهاتی که این داور در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران داشته مصوب شد علیرضا فغانی حداقل چهار جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شود.

این دومین بار در طول سه ماه گذشته است که پای وزارت ورزش به ماجرای داوری در فوتبال ایران باز شده است و پیش از این محمود گودرزی و حتی ریاست جمهوری در سفر به تبریز به ماجرای داوری علیرضا فغانی در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در دیداری که تبریزی ها جام را از دست داده بودند، پرداخته بود.

با این حساب علیرضا فغانی در چهار هفته آینده لیگ برتر از قضاوت محروم خواهد بود و این رای به زودی اعلام خواهد شد.