فغانی باز هم از جایز الخطا بودن داوران گفت!
فغانی باز هم از جایز الخطا بودن داوران گفت!

عصر تبریز: علیرضا فغانی داور پر اشتباه این روزهای فوتبال ایران روی خط برنامه نود آمد. فردوسی پور قبل از برقراری این ارتباط کنایه ای به فغانی زد. او گفت: «فغانی در ایران خیلی با غرور برخورد می کند اما مثلا در فینال جام ملت ها نمی تواند با بازیکنان بزرگ چنین رفتاری داشته باشد.» […]

عصر تبریز: علیرضا فغانی داور پر اشتباه این روزهای فوتبال ایران روی خط برنامه نود آمد.

فردوسی پور قبل از برقراری این ارتباط کنایه ای به فغانی زد. او گفت: «فغانی در ایران خیلی با غرور برخورد می کند اما مثلا در فینال جام ملت ها نمی تواند با بازیکنان بزرگ چنین رفتاری داشته باشد.» بعد از این صحبت ها فغانی روی خط برنامه آمد. او در ابتدا از برنامه نود بابت مستند ساخته شده از خودش تشکر کرد. فغانی درباره آیتم مقایسه داوری ایران و انگلیس گفت: «سطح داوری اینجا و انگلیس اصلا قابل مقایسه نیست.» او درباره خطای مشکوک روی احمدزاده بازیکن پرسپولیس که به نظر می رسید پنالتی است، اضافه کرد: «من الان نباید درباره آن بازی صحبت کنم ولی احمدزاده خودش درگیری را با دروازه بان ایجاد کرد.»

فغانی در ادامه صحبت جالبی کرد. او درباره نگاه از بالا به پایین خود بعد از قضاوت در فینال جام ملت های آسیا گفت: «من حاضرم یک سال با افتخار در لیگ یک داوری کنم تا این نگاه از بین برود.» فغانی درباره مسائل پیش آمده با بنگر گفت: «کارت زرد اول او به خاطر دست زدن بود. اگر می خواستم می توانستم روی همان صحنه اخراجش کنم چون بعد از کارت دادن دوباره دست می زد و حرف های دیگری هم می زد.»

فغانی نظر نصیرزاده کارشناس داوری را هم نقض کرد و ادامه داد: «به نظر من کارت زرد دوم بنگر هم درست بود چون او با لگد به سمت کمر دروازه بان ضربه زد.» فغانی در آخر گفت : «عذرخواهی چیزی از انسان کم نمی کند اما ما داور هستیم و جایزالخطا. اگر قرار باشد بعد از هر بازی چنین هجمه ای علیه ما صورت بگیرد ما هر روز باید عذرخواهی کنیم.»

منبع: خبر آنلاین