آغاز عملیات زیرسازی مسیر پارک ائل‎داغی به طرف ایستگاه دوم تله کابین
آغاز عملیات زیرسازی مسیر پارک ائل‎داغی به طرف ایستگاه دوم تله کابین
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از آغاز عملیات زیرسازی مسیر دسترسی از پارک ائل داغی به طرف ایستگاه دوم تله کابین خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، شمس الله فیروزیان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی راه دسترسی بین ایستگاه دوم تله کابین و پارک ائل داغی تفرجگاه عینالی در راستای تسهیل تردد شهروندان و گردشگران به ارتفاعات این تفرجگاه خبر داد.

فیروزیان با اشاره به بازدید ایرج شهین باهر شهردار تبریز و دستور وی برای تسریع در اجرای این پروژه گفت: راه دسترسی ایستگاه دوم تله کابین به پارک ائل داغی از داخل طرح جنگلکاری ۲۰۰ هکتاری و طبیعت بکر و زیبای عینالی می گذرد.

وی افزود: با اتمام عملیات بهسازی، علاوه بر توسعه گردشگری این منطقه، امکان تردد و گردش برای شهروندان عزیز که به دلیل نداشتن استطاعت بدنی کافی نمی توانند از زیبایی های این منطقه بهره مند شوند نیز تسهیل می شود.

فیروزیان تصریح کرد: طول مسیر۵۶۵۰ متر و عرض آن ۸ متر می باشد که با خاکریزی به حجم۶۷۸۰  مترمکعب و کمپکت آن، یک و نیم کیلومتر از مسیر توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: در حال حاضر ۲ کیلومتر از مسیر یاد شده برای بیس و آسفالت ریزی اساسی آماده شده است و به زودی شاهد آسفالت ریزی در این مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام/