سپاه در روح مردم است/ مردم سپاه را یک نیروی صرف نظامی نمی‎دانند
سپاه در روح مردم است/ مردم سپاه را یک نیروی صرف نظامی نمی‎دانند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی گفت: اعتماد مردم به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف درمانی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و همچنین نظامی نشان می دهد سپاه در روح مردم است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خدمات سپاه برای تحقق مطالبات مردم در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند است، گفت: به عنوان مثال بیمارستان های سپاه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهم در بیمارستان شهید محلاتی تبریز کاملاً مشهود است.

امام جمعه تبریز افزود: اعتماد مردم به کادر درمانی مجرب و متخصص بیمارستان سپاه در تبریز و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان خدمات بخش بهداشت و سلامت این نیرو را متمایز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق زلزله زده کرمانشاه هم خدمات درمانی این بیمارستان بسیار قابل توجه بود، ادامه داد: سطح خدمات بخش های عمومی و تخصصی بیمارستان سپاه در تبریز در مواقع ضرورت و بحران و همچنین شرایط عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه تبریز گفت: اعتماد مردم به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف درمانی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و همچنین نظامی نشان می دهد سپاه در روح مردم است.

آل هاشم، با تاکید بر اینکه مردم سپاه را یک نیروی صرف نظامی نمی دانند، تصریح کرد: نیروی مردمی سپاه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام می دهد که ثمرات ماندگاری به دنبال داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‎شرقی اعتماد مردم به سپاه را سرمایه ای ارزشمندی خواند که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

انتهای پیام/