درخواست سرنوشت ساز تقوی از باشگاه تراکتورسازی
درخواست سرنوشت ساز تقوی از باشگاه تراکتورسازی
به نظر می رسد که باشگاه تراکتورسازی علی رغم عدم اعلام رسمی، نسبت به حضور تقوی در راس کادر فنی تیم فوتبال خود تمایل زیادی دارد. این تمایل اما هنوز باعث رسمی شدن مسئولیت موقت این مربی نشده است.

به گزارش عصرتبریز، محمد تقوی پس از قطع همکاری زودهنگام جان توشاک با تیم تراکتورسازی، هدایت این تیم را به عنوان سرمربی موقت بر عهده گرفت. در ابتدا قرار بر این بود که تقوی تا زمان پیدا کردن سرمربی جدید، وظیفه او را در تیم انجام دهد. پس از پایان هر هفته از رقابت های لیگ برتر، اعلام می شد که هفته آینده تراکتورسازی صاحب سرمربی جدید خواهد شد. سرانجام اما مشخص شد که باشگاه تراکتورسازی قصد ندارد که در مقطع فعلی سرمربی جدیدی را استخدام کند. این تصمیم در راستای کسب نتایج مطلوب با هدایت تقوی اتخاذ شد. به دنبال تداوم این شرایط، بر همه آشکار شد که باشگاه تراکتورسازی علی رغم عدم اعلام رسمی، نسبت به حضور تقوی در راس کادر فنی تیم فوتبال خود تمایل زیادی دارد. این تمایل اما هنوز باعث رسمی شدن مسئولیت موقت این مربی نشده است.

طبق اخبار دریافتی از منابع آگاه، محمد تقوی که بیش از ۲ ماه و نزدیک به ۳ ماه از قبول پست سرمربیگری موقتش در تراکتورسازی می گذرد درخواست دائمی شدن این پست را از باشگاه کرده است. درخواست تقوی اما هنوز پاسخی از سوی باشگاه در پی نداشته است. به نظر می رسد که محمد تقوی برای اعمال نفوذ بیشتر در بین شاگردان خود نیاز به دائمی شدن سرمربیگری خود در تیم دارد و این در حالی است که باشگاه تراکتورسازی هنوز تصمیم قطعی خود را در این مورد اتخاذ نکرده است. نکته قابل توجه این است که تقوی در اکثر مصاحبه های خود اعلام کرده که هر لحظه آماده رفتن است.

انتهای پیام/س