گرشاسبی: امیدوارم زنوزی اجازه تکرار اتفاقات بد را ندهد
گرشاسبی: امیدوارم زنوزی اجازه تکرار اتفاقات بد را ندهد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میهمان تلفنی برنامه نود بود و در مورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش عصرتبریز، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که همزمان با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی میهمان تلفنی برنامه نود بود در واکنش به صحبت های مالک تیم تبریزی در مورد اتفافات بازی روز یکشنبه، اظهار داشت:

«تعجب می کنم که ایشان این صحبت را انجام دادند. خود ایشان در ورزشگاه بودند و همه اتفاقات را ریز به ریز دیدند. در حالی که تنها ده درصد حق تراکتورسازی بود، وقتی دیدیم تعدادشان بیشتر است، ما مهمان نوازی کردیم و اجازه دادیم که در ورزشگاه حضور یابند. پرسپولیس همیشه اخلاق مدار بوده و دیدید که در لیگ قهرمانان آسیا هم جام اخلاق را هم به ما دادند. هواداران ما آرام بودند ولی زمانی که آن پرجم را دیدند جو متشنج شد. ما در ایران هستیم و در ایران بازی می کنیم. انشالله آقای زنوزی که قول دادند شاهد میهمان نوازی شان در تبریز باشیم. چون ما قبلا رفتیم در تبریز اتفاقاتی رخ داد.»

وی ادامه داد:

«ما خودمان هر برنامه ای که در سکوهای هواداران مان می بینیم بلافاصله برخورد می کنیم. امیدوارم که آقای زنوزی هم اجازه بروز اتفاقات و تکرار آن ها را ندهند. چرا که ما اجازه نمی دهیم هواداران مان اشتباهاتشان را تکرار کنند.»

وی در واکنش به اعتصاب بازیکنان در تمرین امروز و اظهار نظر سیدجلال حسینی در مورد اینکه این اعتصاب به دلیل مسائل مالی بوده، گفت:

«نه خیر، ایشان در مورد پرچم هایی که در بازی به نمایش گذاشته شده بود معترض بودند. عقیده داشتند که این اتفاقات روی اعصاب و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود!»

مدیرعامل پرسپولیس که جزو مدیرانی است که به دلیل قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته در آستانه کناره گیری از پست خود قرار دارد، یادآور شد:

«ما تا ۱۵ آذر تکلیف مان مشخص خواهد شد. وزارت ورزش و جوانان پیگیر مسائل قانونی این موضوع است.»

انتهای پیام/س