دیدار مدیران رسانه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
دیدار مدیران رسانه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

صدا و سیما باید از نیروهای صالح استفاده کند که دشمن شناس بوده و در مسیر ولایت باشند. عصر تبریز: مدیر کل،معاونان، مشاوران و مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند. حضرت آیت ا.. مجتهد شبستری […]

صدا و سیما باید از نیروهای صالح استفاده کند که دشمن شناس بوده و در مسیر ولایت باشند.

۴ (۱)

عصر تبریز: مدیر کل،معاونان، مشاوران و مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

حضرت آیت ا.. مجتهد شبستری در این دیدار از رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی یاد کرد و گفت: کار صدا و سیما مهم و بسیار با ارزش است و اگر رسانه ملی صالح باشد جامعه را نیز صالح می کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی وظیفه اصلی صدا و سیما را اطلاع رسانی و گسترش اخلاق و ارزش های اسلامی خواند و ضرورت توجه به محتوا و تولید برنامه های جذاب برای جذب مخاطب و استفاده بیشتر از قصه های قرآنی و اسلامی در برنامه های صدا و سیما را یادآور شد و افزود : صدا و سیما باید از نیروهای صالح استفاده کند که دشمن شناس بوده و در مسیر ولایت باشند.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه ملی رسالت پیامبران ، شهدا و ولایت است بر توجه ویژه دولت و مجلس برای تقویت بودجه این سازمان تاکید کرد و خاطر نشان شد : اگر بودجه های فرهنگ اصیل بهبود پیدا کند خیلی بهتر از این است که ما به فکر توسعه زندانها باشیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی ، ایرانی و انقلابی تصریح کرد : باید به داشته‌های فرهنگی خود توجه کنیم و به مبانی فرهنگی‌ خود اصالت بخشیده و تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل کشورمان در جامعه حفظ شود ، دولت مردان نیز باید در این زمینه بودجه لازم را تامین کنند.

در ادمه این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در گزارشی با تشریح راهبردهای اجرایی رسانه در استان ، تلاش برای افزایش مخاطبان و توسعه پوشش دیجیتال در شهرستانها ، توجه به برنامه های دینی و معارفی و ارزش های اسلامی را بیان کرد و پیگیری مشکلات مردم و توجه به کیفیت و جذابیت برنامه ها را در کنار کمیت از جمله سیاست های مرکز برشمرد.

سید محسن لطیفی به افزایش ۷ درصدی مخاطبان در سه ماهه اول سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: بیشتر مخاطبان شبکه سهند اخبار ساعت ۲۳ شب را که به زبان آذری است پیگیری می کنند.