داعش عقیده دارد برای موفقیت باید شیعیان را نابود کند
داعش عقیده دارد برای موفقیت باید شیعیان را نابود کند
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، گفت: اگر امروز فرزندان ایران اسلامی در این میدان نباشند باید در مرزهای کشور با داعش مواجه شویم.

به گزارش عصرتبریز، سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که بزرگداشت مقام شهید و تکریم خانواده شهدا وظیفه انسانی، اخلاقی و معرفت ما را می رساند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند که باید در راستای بهره گیری از سیره نورانی این عزیزان گام برداریم.

وی با تاکید بر این که امروز جبهه گسترده حق علیه باطل، تکفیر و ضد اسلامیت در کشورهای مختلف شکل گرفته است، بیان داشت: در این جبهه هر رزمنده مخلصی که پا به رکاب حضور پیدا می کند شهدای آن همانند شهدای صدر اسلام و کربلا هستند.

مسجدی با اشاره به این که داعش جریان تکفیری القاعده و وهابیت است، تصریح کرد: سعودی ها، آمریکایی و صهیونیست ها از این فرصت حمایت و پشتیبانی می کنند تا خط اسلام اصیل را نابود کنند که جبهه پیشانی این حرکت شیعیان، حرم های شریف و هلال مقاومت است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: داعش عقیده دارد اگر می خواهیم موفق شویم باید شیعیان را از میان برداریم و می خواهند تمام مظاهر تشیع را از بین ببرند و نابود کنند تا در پایان خود را به جمهوری اسلامی برسانند.

وی با بیان این که امروز عربستان سعودی، امارات، کشورهای خلیج و آمریکا حمایت های گسترده ای از داعش انجام می دهند، گفت: جریان تکفیری در سوریه، یمن، عراق و شام برای از بردن جبهه مقاومت در حال شکل گیری است و می خواهند اماکن مقدسه و شریف را نابود کنند.

مسجدی تصریح کرد: در مقابل جریان داعش و تفکر تکفیری جبهه بسیار قدرتمند و ولایت مدار علیه آن ها شکل گرفته است که جبهه اصلی دست نیروهای مخلص و مردمی در کشورهای منطقه ایجاد شد و زمانی که در کنار ارتش عراق و سوریه قرار گرفتند با قدرتی ارزنده بر علیه داعش وارد عمل شدند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: به لطف الهی و با تلاش دوستان و برادران شما همان طوری که در لبنان جریان قدرتمند حزب الله شکل گرفت و معادلات را به هم زد در یمن نیز انصارالله در حال شکل گیری است.

وی با بیان این که انصارالله یمن مقام معظم رهبری را امام خود می دانند و علاقه آن ها به انقلاب و رهبری نگاهی اعتقادی است، گفت: جبهه انصارالله علیه وهابیت، داعش و تمام جبهه ظلم شکل گرفته است و این گروه افرادی مقاوم و مجاهد هستند.

مسجدی با اشاره به این که فرزندان ما براساس تجربه دفاع مقدس نقش راهبردی، آموزشی، فنی، تخصصی و حمایت های ویژه از این گروه ها به عمل می آورند و در کنار آن ها هستند، افزود: اگر امروز فرزندان ایران اسلامی در این میدان نباشند باید در مرزهای کشور با داعش مواجه شویم.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: جمهوری اسلامی باید کار دفاعی و استراتژیک خود را در دل دشمن و منطقه ببرد تا نگذاریم پای آن ها به مرزهای کشورمان باز شود که باید جلوی داعش را در مناطق مختلف بگیریم و کمک کار رزمندگان کشورهای منطقه که برای حق، اسلام و آزادی بخشی خود تلاش می کنند گام برداریم.

وی با تاکید بر این که صحنه مبارزه در حال برگشت و داعش در حال نزول و سقوط است، گفت: ما در جبهه مقاومت باید جلوی آن ها را بگیریم که شهدای مدافع حرم به این رسالت مهم و تاریخی عمل کردند.

مسجدی تصریح کرد: رزمندگان بعضی از کشورهای منطقه در دوران دفاع مقدس به جمهوری اسلامی کمک کردند و امروز باید در کنار نیروهای مقاومت و مجاهدان فی سبیل الله باشیم که پیروزی نهایی برای جبهه مقاومت اسلامی است