امام جمعه تبریز: رهبر معظم انقلاب حفظ  وحدت و یکپارچگی ملی را ضروری می دانند
امام جمعه تبریز: رهبر معظم انقلاب حفظ  وحدت و یکپارچگی ملی را ضروری می دانند

رهبر معظم انقلاب از مسائل فرهنگی و رعایت نشدن ارزش های اسلامی در جامعه نگران هستند و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی را ضروری می دانند. عصر تبریز: امام جمعه تبریز گفت : اگر مسئولان نظام رهنمودهای داهیانه و جامع رهبر معظم انقلاب را در عمل اجرا کنند تحول بزرگی در کشور ایجاد می شود. […]

رهبر معظم انقلاب از مسائل فرهنگی و رعایت نشدن ارزش های اسلامی در جامعه نگران هستند و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی را ضروری می دانند.

IMG_5573

عصر تبریز: امام جمعه تبریز گفت : اگر مسئولان نظام رهنمودهای داهیانه و جامع رهبر معظم انقلاب را در عمل اجرا کنند تحول بزرگی در کشور ایجاد می شود.

آیت الله مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: مسئولان باید بصیرت داشته باشند تا در دام نقشه های طراحی شده دشمن نیفتند و در هر شرایطی مواضع انقلابی خود صریح بیان کنند.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب از مسائل فرهنگی و رعایت نشدن ارزش های اسلامی در جامعه نگران هستند و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی را ضروری می دانند.

وی افزود : امروز با وجود اینکه بیشتر مردم ایران از بصیرت انقلابی برخوردارند اما در گوشه و کنار برخی افراد و جریانهای سیاسی افکار بنی‌ صدری را در باره ولایت فقیه، شورای نگهبان و نظارت استصوابی مطرح کرده و در جامعه تنش ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامی داشت هفته دولت تصریح کرد : شهیدان رجایی و باهنر ، اهل عمل بودند و همواره خود را حامی مردم مستضعف و محروم جامعه می‌دانستند و ساده‌زیستی این شهدای گرانقدر باید سرمشق دولتمردان باشد.

آیت الله مجتهد شبستری هشتم شهریور را یادآور کینه‌توزی منافقان دانست و افزود: خون این شهیدان موجب تثبیت نظام، آگاهی مردم و شناختن خادم از خائن و پایداری نظام شد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از افتتاح مرحله نخست قطار شهری تبریز گفت : امیدواریم با افتتاح دیگر خطوط این طرح ،نیاز مردم این کلانشهر در حوزه حمل و نقل برطرف شود.