استاندار جدید آذربایجان‎شرقی معرفی شد
استاندار جدید آذربایجان‎شرقی معرفی شد
استاندار جدید آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز (دوشنبه) با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین قدردانی شد.

به گزارش عصرتبریز، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان اجرایی و نمایندگان استان در مجلس برگزار شد، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های مجید خدابخش در مدت تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی را به عنوان چهاردهمین استاندار این استان معرفی و حکم وزیر کشور را به وی اعطا کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکم انتصاب پورمحمدی به سمت استانداری آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرده است استاندار جدید در ایفای مسؤولیت اجرای سیاست‌های کلی کشور و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، موفق باشد.

در این مراسم همچنین لوح‌های سپاسی از طرف وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و خانواده‌های شهدای استان به خدابخش، استاندار پیشین آذربایجان شرقی اهدا شد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی همچنین پیش از جلسه شورای اداری استان به همراه معاون وزیر کشور، با حضور در گلزار شهدای شهر تبریز با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/