خدمت به مردم آذربایجان‎شرقی افتخار بزرگی بود/ از همه مردم طلب عفو دارم
خدمت به مردم آذربایجان‎شرقی افتخار بزرگی بود/ از همه مردم طلب عفو دارم
استاندار پیشین آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از استاندار جدید در جهت توسعه استان، گفت: توفیق خدمت به مردم تبریز و این استان، هرچند کوتاه، افتخار بزرگی برای من بود.

به گزارش عصرتبریز، مجید خدابخش در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که موجب کنار رفتن وی از مسئولیت استانداری شد، اظهارداشت: پذیرش قانون یکی از اقتضائات دموکراسی است و همه ما سرباز این نظام هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم استان به کار گرفتم، افزود: اگر خدماتی که در مدت ۱۴ ماه انجام دادم، در شان مردم این استان نبود و قصوری صورت گرفت، از همه مردم طلب عفو دارم.

خدابخش خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که یک چهره دانشگاهی، علمی، فرهنگی و کاملا آشنا به محیط استان به عنوان استاندار انتخاب شد و وظیفه بنده و همه مسئولان است که از دکتر پورمحمدی حمایت کرده و تعامل لازم را با ایشان در جهت توسعه استان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی که مدتی به عنوان سرپرست استانداری تعیین شده بود نیز در این آئین اظهار داشت: همه مسئولانی که در سالیان دور مسئولیت این استان را بر عهده داشته‌اند در موفقیت‌های آن سهیم هستند.

جواد رحمتی با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بالایی برای توسعه دارد، افزود: امیدواریم با همدلی و همراهی مسئولان و فرصتی که نماینده ولی فیقه در استان، فراهم آورده استان مسیر توسعه را هر چه بهتر طی کند.

انتهای پیام/