نزاع در کلیبر به قتل یک نفر انجامید
نزاع در کلیبر به قتل یک نفر انجامید

دراین نزاع دسته جمعی، ۳۵ نفر از اهالی دو روستا با همدیگر درگیر شدند. عصر تبریز: در مراجعه تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان اهر به روستای مجاور براثر بروز اختلاف در سرچشمه آب و اختلاف ملکی، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و نزاع دسته جمعی به وقوع پیوست. به گزارش ایرنا، سرگرد […]

دراین نزاع دسته جمعی، ۳۵ نفر از اهالی دو روستا با همدیگر درگیر شدند.

عصر تبریز: در مراجعه تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان اهر به روستای مجاور براثر بروز اختلاف در سرچشمه آب و اختلاف ملکی، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و نزاع دسته جمعی به وقوع پیوست.

به گزارش ایرنا، سرگرد ناصر جامی روز شنبه افزود: دراین نزاع دسته جمعی، ۳۵ نفر از اهالی دو روستا با همدیگر درگیر شدند و چهار نفر به علت مصدومیت سنگین در بیمارستان بستری و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرگرد جامی اظهارکرد : پلیس بلافاصله پس از آگاهی از نزاع دسته جمعی با استفاده از توان حداکثری خود برای مهار نزاع وارد عمل و مانع از گسترش نزاع و انتقام گیری طرف مقابل شد.

وی گفت : پلیس در حداقل زمان ممکن و دراقدامی سریع موفق به دستگیری قاتل و طرفین شرکت کننده درنزاع شد، با تهیه پرونده مقدماتی مراتب را به مقامات قضایی ارجاع داد و قاتل و مسببان درگیری روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی کلیبر از اهالی شهرستان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه اختلاف از هرگونه اقدام خشونت آمیز و تحریک کننده و همچنین درگیری لفظی و فیزیکی پرهیزکرده و با مراجعه به مقامات قضایی و انتظامی مراتب را از آن طریق پیگیری و حل و فصل و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس حاصل کنند.

شهرستان کلیبر با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.