بازداشت انتشار دهنده تصاویر خصوصی دختران در تبریز
بازداشت انتشار دهنده تصاویر خصوصی دختران در تبریز

به گزارش عصر تبریز، فردی که با برقراری ارتباط دوستی با دختران اقدام به تهیه تصاویر زننده از آنان و انتشار آن در فضای مجازی می کرد شناسایی و دستگیر شد. رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه ای اعلام […]

به گزارش عصر تبریز، فردی که با برقراری ارتباط دوستی با دختران اقدام به تهیه تصاویر زننده از آنان و انتشار آن در فضای مجازی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه ای اعلام داشت فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویری زننده و مبتذل از دخترش کرده، لذا مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

محمد قاسملو تصریح کرد: پس از جمع آوری مستندات و بررسی های فنی و مهندسی اجتماعی فردی که اقدام به انتشار تصاویر دختر شاکی کرده بود شناسایی و به محل پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی افرود: متهم در ابتدا منکر قضیه شده و اعلام کرد شاکی و دخترش را نمی شناسد اما پس از مشاهده ی مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرده و اعلام داشت چندی پیش با این دختر آشنا شده‌ام و با وی مدتی دوست بودم لذا در موقعیتی که مناسب دیدم از وی چندین مورد عکس های بسیار زننده تهیه کرده تا بتوانم از وی با استفاده از این عکس سوء استفاده کنم، لذا پرونده مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه ما به همه شهروندان توصیه می‌کنیم براحتی به هر کسی اطمینان و اعتماد نکنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این پرونده تصاویر بسیار زننده‌ای از این دختر در فضای مجازی منتشر شده است که ضربه روحی بسیار بزرگی به خانواده و خود وی وارد کرده است پس به راحتی نباید به هر کسی نه در فضای مجازی و نه در فضای حقیقی اعتماد کرد چرا که با سوء استفاده از اعتماد ما به دیگران ممکن است در چنین دام هایی گرفتار شویم.