دبیری برای سومین بار متوالی رییس شورا شد
دبیری برای سومین بار متوالی رییس شورا شد

عصر تبریز: شهرام دبیری برای سومین سال متوالی و با ۱۸ رای رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریز شد. نتخابات هیئت رئیسه شورای شهر صبح یکشنبه در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد و از ۲۱ عضو شورای شهر تبریز اسماعیل چمنی تنها غایب این انتخابات بود. اسماعیل چمنی در یک سال گذشته در شورای شهر […]

عصر تبریز: شهرام دبیری برای سومین سال متوالی و با ۱۸ رای رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریز شد.

نتخابات هیئت رئیسه شورای شهر صبح یکشنبه در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد و از ۲۱ عضو شورای شهر تبریز اسماعیل چمنی تنها غایب این انتخابات بود.

اسماعیل چمنی در یک سال گذشته در شورای شهر تبریز به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بود.

در این انتخابات که کمتر رنگ و بوی رقابت داشت، تنها برای رئیس شورا دو نفر کاندیدا شده بودند و بقیه انتخابات هیئت رئیسه شورا بدون رقیب برگزار شد.

برای انتخاب رئیس شورا، ایران آهور و شهرام دبیری کاندیدا و آهور صاحب یک رای شده و دبیری با ۱۸ رای به عنوان رئیس شورای شهر ابقا شد.

نکته جالب توجه این انتخابات این بود که برای سمت‌ها‌ی نایب رئیسی، دبیری، خزانه‌داری و سخنگوی شورای شهر تبریز تنها برای سمت یک نفر کاندیدا شده و رقابتی صورت نگرفت.

در سمت نائب رئیسی محمدحسین جعفری از ۲۰ رای ۱۸ رای موافق و دو رای ممتنع به عنوان نایب ئیس شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

در پست دبیری شورا، رسول درسخوان با ۱۸ رای موافق و ۲ رای ممتنع به عنوان دبیر شورا انتخاب شد.

در سمت خزانه‌داری شورا نیز جواد ششگلانی با ۱۸ رای موافق و ۲ رای ممتنع به عنوان خزانه‌دار شورای شهر تبریز انتخاب شد.

برای سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز حبیب شیری‌‌آذر نیز بدون رقیب با ۱۷ رای موافق و با سه رای ممتنع به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

منبع: فارس