جلوه محیط زیست آذربایجان شرقی در صدا و سیما
جلوه محیط زیست آذربایجان شرقی در صدا و سیما

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تفاهم نامه مشترک همکاری به منظور افزایش فرهنگ و ترویج اخلاق زیست محیطی امضا کردند. عصر تبریز: مدیر کل حفاظت محیط زیست در آیین امضای این تفاهم نامه، تعامل صدا و سیما و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را خوب و […]

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تفاهم نامه مشترک همکاری به منظور افزایش فرهنگ و ترویج اخلاق زیست محیطی امضا کردند.

۲

عصر تبریز: مدیر کل حفاظت محیط زیست در آیین امضای این تفاهم نامه، تعامل صدا و سیما و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را خوب و مناسب ارزیابی کرد.

حمید قاسمی گفت : افزایش همکاری های دوسویه برای دستیابی به توسعه پایدار ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه حفاظت محیط زیست ، جلوگیری از تخریب و مهار آتش سوزی های مراتع و جنگلها با رویکرد حفظ حقوق نسل آینده و برنامه سازی در این زمینه، از اهداف مهم این تفاهم نامه می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم موضوع زیست محیطی را از اولویت های مهم برنامه سازی در صدا و سیما عنوان کرد و همکاری رسانه و محیط زیست را برای افزایش آگاهی عمومی در حوزه حفاظت و نگهداری از محیط زیست مهم و موثر خواند.

سید محسن لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آمادگی کامل دارد با برنامه سازی در حوزه های مختلف خبر و رادیو و تلویزیون در قالب برنامه های تولیدی ، نمایشی و انیمیشن در این راستا گام بردارد.

گفتنی است این تفاهم نامه مشترک در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و با حضور مدیران و کارشناسان حفاظت محیط زیست و صدا وسیما به امضاء رسید.