ایستگاه‌های ۱ و ۲ خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار دارد
ایستگاه‌های ۱ و ۲ خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار دارد
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز ایستگاه‌های ۱ و ۲ خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار می‌گیرد.

به گزارش عصرتبریز، مصطفی مولوی در جمع اهالی مردم منطقه قراملک با اشاره به‌سرعت بخشی به عملیات حفاری خط دو قطارشهری تبریز گفت: عملیات اجرایی در این خط باقدرت ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در این محدوده هرچه سریع‌تر ایستگاه‌های یک و دو را عملیاتی کنیم.

وی ضمن پوزش از اهالی منطقه قراملک و خانه‌سازی گفت: در این منطقه مسیر رفت‌وآمد مردم مسدود شده و ما نیز از این بابت بسیار معذور هستیم و تلاش می‌کنیم تا حد امکان مسیرهای مسدود شده در شهر را که در قالب فعالیت های عمرانی پروژه مترو درگیر است، بازگشایی کنیم. هرچند در آینده با بهره­برداری از ایستگاه ها و استفاده ساکنان این منطقه از مترو، تلخی های دوران ساخت به شیرینی مبدل خواهد شد.

مولوی خاطرنشان کرد: در این منطقه، وجود آب‌های زیرزمینی کار را سخت ترکرده است؛ همان‌طور که اهالی محترم در صحبت‌هایشان فرمودند بحث پمپاژ آب برای ما نیز امر پسندیده‌ای نیست و ما نیز به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که بتوانیم با روش‌های جدید، فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های پرآب را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/