فوری؛ قوچان نژاد فروشی نیست!
فوری؛ قوچان نژاد فروشی نیست!
یک رسانه قبرسی مدعی شد که باشگاه آپوئل این کشور قصد فروش مهاجم ایرانی خود را ندارد.

به گزارش عصرتبریز، رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم آپوئل نیکوزیای قبرس مورد توجه چند تیم داخلی قرار گرفته است. رقابت اصلی برای جذب گوچی در فوتبال ایران، بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی است. هر چند اخباری هم منتشر شده که طبق آن استقلال نیز نسبت به جذب مهاجم سابق تیم ملی کم تمایل نیست. در چنین شرایطی اما هنوز قوچان نژاد موضع خاصی در قبال این اخبار نشان نداده است. مدیر برنامه های گوچی چندی پیش ارائه پیشنهاد از سوی تیم های ایرانی به این بازیکن را تایید کرد اما هیچ صحبتی در مورد پاسخ به این پیشنهادات انجام نداد.

در این شرایط یک رسانه قبرسی مدعی شده که باشگاه آپوئل این کشور قصد فروش مهاجم ایرانی خود را ندارد. بر اساس اعلام سایت کرکیداس قبرس، قوچان نژاد شرایط خوبی از نظر حمایت سرمربی تیم در آپوئل دارد و حضور او را در فوتبال ایران در مقطع فعلی منتفی دانست. متن خبر کرکیداس در مورد گوچی و پیشنهاداتش از فوتبال ایران به شرح زیر است.

«این روزها رسانه های ایرانی از بازگشت قوچان نژاد به فوتبال ایران خبر می دهند اما سرمربی ایتالیایی آپوئل می خواهد در بازی های آینده به مهاجم ایرانی خود اعتماد کند و او را همچنان یکی از مهرهای خوب خود می داند. باشگاه آپوئل فعلا نمی خواهد قوچان نژاد را از دست بدهد.»

انتهای پیام/س