برگردان شبکه GSM-WLL استان بر روی شبکه تلفن همراه اول
برگردان شبکه GSM-WLL استان بر روی شبکه تلفن همراه اول
در راستای یکپارچگی و توسعه سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان در روستاها، شبکه GSM-WLL استان برروی شبکه تلفن همراه اول برگردان و مشتریان تلفن همراه روستایی (WLL) به تدریج از تمامی خدمات همراه اول استفاده خواهند نمود.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، یوسف شکوری با بیان این مطلب افزود: در این طرح ۵۲۸ سایت WLL واقع در روستاهای استان برروی شبکه همراه اول برگردان شده و تمامی مشترکینی که از طریق رومینگ از این شبکه استفاده می نمودند از طریق شبکه همراه اول سرویس دهی می شوند.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی به مزایای این طرح هم اشاره کرده و گفت: بهبود کیفیت ارتباطات شبکه تلفن همراه روستایی و رفع مشکلات همپوشانی دو شبکه و همچنین قابلیت برقراری ارتباط بین الملل و استفاده از اینترنت همراه اول از مزایای این طرح می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات برگردان سایت های روستایی شهرستان های تبریز، شبستر، هریس، آذرشهر، اسکو و عجب شیر از تاریخ ۲۶/۱۰/۹۷ آغاز و مشترکین WLL روستاهای شهرستان های فوق به مدت ۴۸ ساعت دچار اختلال می شوند. همچنین سیم کارتهای GSM-WLL قطع و سیم کارت های همراه اول با همان تعرفه های قبلی در محدوده روستا تعریف و تحویل خواهد شد.