روسای هیات‎های ورزشی تبریز از طریق فراخوان انتخاب می شوند
روسای هیات‎های ورزشی تبریز از طریق فراخوان انتخاب می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه به کارگیری افراد متخصص و دانشگاهی در هیات های ورزشی تاثیر گذار است، گفت: رئیسان هیأت های ورزشی شهرستان تبریز از طریق فراخوان انتخاب می‌شوند.

به گزارش عصرتبریز، ایوب بهتاج روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که انتخاب رییس هیأت های ورزشی شهرستان ها بدون انتخابات بوده و فقط با نظر رییس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان اتفاق می افتاد، اظهارکرد: شیوه جدید انتخاب حاکی از ارزش گذاری به مشارکت مردمی و انتخاب اصلح در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان مشارکت در این امر می تواند انرژی روانی گسترده ای را در بین علاقه مندان و به خصوص جوانان تحصیل کرده در امر ورزش ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: این فراخوان می تواند بسیاری از افراد را که شاید سالها از دور فقط نظاره گر مسائل ورزش بوده اند را به گود بکشاند و این همان ایجاد روح مشارکت در مردم و ایجاد حس احترام به تفکر و کارایی آنها است.

وی با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم که فرمودند: با ایمان دینی، عزم راسخ، حضور، آمادگی و کار و تلاش ملت به ‌ویژه انبوه جوانان خوش ‌فکر، مبتکر و امیدوار به آینده، حرکت تاریخی ملت ایران به نتایج درخشان خود خواهد رسید، گفت: بر همین اساس، نباید افراد جامعه در هیچ زمینه ای برای خود، حس نا امیدی و بن بست بودن را تصور کنند و ایجاد فضای لازم برای عدم احساس یأس در مردم، وظیفه دستگاه های دولتی و حاکمیتی است.

بهتاج یادآوری کرد: ما باید به این تفکر ایمان داشته باشیم که بحث انحصار و مختص بودن جوابگوی چالش های کشور نیست و امید این را داریم که این حرکت اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، زمینه سازی اثر بخش بر روند پیشرفت ورزش تبریز همیشه قهرمان باشد.

اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز فراخوانی مبنی بر به کارگیری افراد متخصص و تحصیل کرده دانشگاهی در رابطه با تصدی گری هیأت های ورزشی این شهرستان صادر کرده است.