وجود ۴۳۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی در آذربایجان‌شرقی
وجود ۴۳۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی در آذربایجان‌شرقی

سیدمحسن لطیفی، در دیدار با امام جمعه هشترود اظهار داشت: در این زمینه وظیفه صدا و سیما در تولید برنامه‌های متنوع در همه قالب‌ها خطیر و سنگین است. عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی در استان وجود دارد، گفت: بینندگان شبکه سهند نسبت […]

سیدمحسن لطیفی، در دیدار با امام جمعه هشترود اظهار داشت: در این زمینه وظیفه صدا و سیما در تولید برنامه‌های متنوع در همه قالب‌ها خطیر و سنگین است.

عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی در استان وجود دارد، گفت: بینندگان شبکه سهند نسبت به سال گذشته بیش از ۷ درصد بیشتر شده است.

سیدمحسن لطیفی، در دیدار با امام جمعه هشترود اظهار داشت: در این زمینه وظیفه صدا و سیما در تولید برنامه‌های متنوع در همه قالب‌ها خطیر و سنگین است.

وی افزود: بیش از ۷ درصد بینندگان شبکه سهند نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این نشان از تولید برنامه‌های متنوع است.

لطیفی گفت: به زودی با هماهنگی عوامل صدا و سیما چشم‌انداز رسانه‌ای شهرستان‌ها تولید می‌شود و در آن از ظرفیت‌های شهرستان‌ها و مفاخر آنها استفاده می‌شود.

وی توجه بیشتر تمام واحدهای صدا و سیما علی‌الخصوص خبر را برای شناسایی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری ضروری دانست و افزود: خبرنگاران شهرستان‌ها می‌توانند با تولید برنامه‌های متنوع در شناساندن منطقه خود نقش بسزایی داشته باشند و در این زمینه نیز هیچگونه محدودیتی برای پخش وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان‌شرقی افزود: هم‌اکنون ۴۳۰ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی در استان وجود دارد که اکثر آنها با وجود کوهستانی بودن مناطق راه صعب‌العبوری دارند و مسئولان شهرستان‌ها باید برای نگهداری این ایستگاه‌ها و ایجاد بسترهای لازم از قبیل راه و برق همکاری همه جانبه‌ با این مرکز داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز گفت: اساس جوامع با رسانه شکل می‌گیرد و کنترل افکار عمومی جامعه از طریق رسانه است و رسانه می‌تواند در زمینه فرهنگ مردم نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: صدا و سیما علی‌الخصوص بخش خبری باید بدون محدودیت شخصیتی باشد و نباید با شهرستانها سلیقه‌ای برخورد و رفتار شود.

امام جمعه هشترود خواستار پخش اخبار شهرستان‌ها را با وقت بیشتر شد و افزود: متاسفانه برای شهرستان‌ها زمان کمی در نظر گرفته می‌شود.

رحیمی خواستار شناسایی و شناساندن فرهنگ مردم و جاذبه‌های گردشگری و توریستی مناطق در صدا و سیما شد.