راه‌اندازی نخستین مدرسه فوتبال هوشمند در تبریز
راه‌اندازی نخستین مدرسه فوتبال هوشمند در تبریز
نخستین مدرسه هوشمند فوتبال برای نخستین بار با همراهی یکی از بزرگترین شرکت‌های آلمانی(Rogon) در تبریز افتتاح خواهد شد.

به گزارش عصرتبریز، هوشنگ ابراهیمی، مدیرعامل شرکت اطلس اروپا ارس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز از افتتاح نخستین مدرسه هوشمند فوتبال برای نخستین بار در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این شرکت با همراهی یکی از بزرگترین شرکت‌های آلمانی به نام روگون (Rogon) به زودی این مدرسه فوتبال هوشمند را با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای فعال در زمینه هوش مصنوعی در تبریز راه‌اندازی خواهد کرد.

وی با بیان این‌که شرکت Rogon با تیم های فوتبال بزرگ کشورهای اروپایی از جمله بایرمونیخ، شالکه، آث میلان، رثال مادرید و … قرارداد همکاری و پشتیبانی دارد، خاطرنشان کرد: به زودی شرکت رایگون نیز با همکاری شرکت اطلس اروپا ارس در آلمان راه‌اندازی می شود تا در زمینه راه‌اندازی مدارس هوشمند فوتبال فعال شود.

ابراهیمی با اشاره به این‌که مدرسه هوشمند فوتبال به صورت مجازی و در قالب نرم‌افزارهای بسیار پیشرفته در زمینه استعدادیابی، تربیت، تمرین، آموزش و ارتقای ورزشکاران به صورت حرفه‌ای فعالیت خواهد کرد، گفت: هم اکنون مذاکراتی با باشگاه تراکتورسازی تبریز و تیم ملی برای بهره‌مندی از اپلکشین اختصاصی این مدرسه هوشمند و شرکت نام روگون (Rogon) صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت اطلس اروپا ارس افزود: قرار است به زودی دیگر باشگاه‌های حرفه‌ای کشور نیز از خدمات این نرم‌افزار بهره‌مند شوند، اما اعتقاد دارم ابتدا تبریز و باشگاه‌های تبریزی باید از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنند، البته با راه‌اندازی نخستین مدرسه هوشمند فوتبال در تبریز شاهد ارتقای دانش مربیان فوتبال نیز خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که درمان آسیب‌های ورزشی یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت شرکت اطلس اروپا ارس در ایران است، اظهار داشت: این شرکت با همکاری طرف آلمانی، داروی ارتوکین را با دانش سطح بالای روز دنیا برای درمان آسیب‌های مفصلی حتی آرتروز زانو عرضه می کند.

ابراهیمی با بیان این‌که داروی ارتوکین‌ از روش سلول‌های بنیادی تهیه شده و از نظر اقتصادی هزینه‌های مصرف دارو و مراقبت‌ها را به دلیل اثر بخشی بالا بسیار کاهش می‌دهد، افزود: داروی ارتوکین‌، ضد التهاب و تسکین دهنده درد بوده که برای ورزشکاران بسیار مناسب است.

وی افزود: ارتوکین‌ بیولوژیک بوده و از طریق تزریق به داخل مفاصل تخریب شده می‌رود و باعث غضروف سازی در عضوهای‌ آسیب دیده می‌شود و تنها در کشور آلمان بر روی ۶۰ هزار نفر آزمایش شده و هیچ گونه عوارضی دیده نشده است؛ این دارو خاصیت بهبود کیفیت زندگی و اثر بخشی در طول مدت را دارد و تاییدیه‌ اتحادیه اروپا را دارد.

مدیرعامل شرکت اطلس اروپا ارس با بیان این‌که سرمایه گذاری بر روی داروهای هایتک‌ و‌ بنیادی مثل ارتوکین‌ باعث صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های تحمیلی در حوزه سلامت می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم بیمه‌ها داروهایی مانند ارتوکین‌ را تحت پوشش خود قرار دهند، این کار یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: داروی ارتوکین‌ در کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر روی ۱۲۰ نفر به خوبی آزمایش شده است و بر اساس تفاهم نامه‌های انجام شده قرار است این دارو در کشورهای مختلف جهان برای درمان بیماران انجام شود، امیدوارم سازمان‌های بیمه و سیستم بهداشت سلامت کشور از داروی‌های هایتک‌ و بنیادی حمایت بیشتری انجام داده تا هزینه‌های تحمیلی به حوزه سلامت کاهش پیدا کند.

وی با بیان این‌که استفاده از داروی ارتوکین‌ باعث بازسازی غضروف‌های آسیب دیده می‌شود و این روش درمانی بیماران را از انجام عمل جراحی زانو نجات می‌دهد، تصریح کرد: عمل‌های جراحی برای آرتروز زانو معمولا بعد از چند سال اثرش بر روی بیمار از بین رفته و البته با هزینه های بسیار گزاف صورت می گیرد، اما با مصرف ارتوکین‌ هم هزینه ها کاهش یافته و هم آثار بهبودی ماندگارتر می شود.

مدیرعامل شرکت اطلس اروپا ارس با اشاره به این‌که نسل دوم و پیشرفته داروی ارتوکین تا دو سال آینده نیز راهی بازار های جهانی خواهد شد، افزود: این دارو انقلابی ذر زمینه درمان خواهد بود؛ انتظار داریم متولیان امر برای کاهش هزینه دارو برای بیماران و افزایش واردات آن، ارز دولتی اختصاص دهند.

محتوای این تبلیغات توسط سفارش دهنده تهیه شده است.