تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت
تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم: شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. به گزارش عصر تبریز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما […]

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم: شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

به گزارش عصر تبریز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم تصریح کردند: بعد از مذاکرات هسته ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده ایم؛ به شما می گویم: اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت .

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی کند؛ یکی لبخند می زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می کند،دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله ای است برای نفوذ و تحمیل خواست ها؛ ما فقط در قضیه ی هسته ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدالله مذاکره کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند، در عرصه های دیگر اجازه ی مذاکره با آمریکا ندادیم و با آنها مذاکره نمی کنیم .

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.