تخریب سوئیت‌های ویلایی غیرمجاز حیران آغاز شد
تخریب سوئیت‌های ویلایی غیرمجاز حیران آغاز شد

تخریب ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز از جمله سوئیت‌های ویلایی در گردنه حیران آستارا با حضور مسئولان مربوطه و با حکم قضایی آغاز شد. به گزارش عصر تبریز به نقل از فارس، عملیات تخریب ساخت و سازهایی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی در گردنه حیران احداث شده از امروز در حال انجام است. تخریب این سازه های […]

تخریب ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز از جمله سوئیت‌های ویلایی در گردنه حیران آستارا با حضور مسئولان مربوطه و با حکم قضایی آغاز شد.

به گزارش عصر تبریز به نقل از فارس، عملیات تخریب ساخت و سازهایی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی در گردنه حیران احداث شده از امروز در حال انجام است.

تخریب این سازه های غیرمجاز با حضور نیروهای جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مربوطه اجرایی شهرستان آستارا چند واحد از ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شدند.

در سال های اخیر عده ای افراد فرصت طلب و سودجو در روستای حیران شهرستان مرزی بندر آستارا اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل این راضی به باغ و تالار و ویلا کرده اند که با دستور اکید معاون اول رئیس جمهور و قوه قضائیه و استاندار گیلان و با همت مدیریت جهاد کشاورزی و فرمانداری و دادگستری آستارا این ساخت و سازها یکی پس از دیگری در حال تخریب و جمع آوری است.

مدیر جهاد کشاورزی آستارا در حاشیه تخرسازه های غیرمجاز در حیران آستارا به خبرنگار فارس اظهار کرد: از امروز سه فقره دیوارکشی غیر مجاز، دو فقره سوئیت ویلایی و پنج فقره فنس کشی در روستای حیران تخریب شده و عملیات آن همچنان ادامه دارد.

ایرج شیار، جمع متراژ کل آمار فوق را بالغ بر یک هکتار عنوان کرد و یادآور شد: با قدرت و اقتدار در برابر متخلفان ساخت وسازهای غیرمجاز می ایستیم.