ارسال پرونده ۹ دستگاه ATM به دادسرا
ارسال پرونده ۹ دستگاه ATM به دادسرا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال پرونده ۹ دستگاه ATM به دادسرا خبر داد. به گزارش عصر تبریز ، ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله حاج شیخ علی بابایی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده ۹ دستگاه ATM گفت: تحقیقات این پرونده در سازمان بازرسی کل کشور به اتمام […]

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال پرونده ۹ دستگاه ATM به دادسرا خبر داد.

به گزارش عصر تبریز ، ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله حاج شیخ علی بابایی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده ۹ دستگاه ATM گفت: تحقیقات این پرونده در سازمان بازرسی کل کشور به اتمام رسیده و پرونده به دادسرا رفته است.

وی در خصوص جزئیات این پرونده گفت: یک فردی ۹ دستگاه ATM را گرفته بود و ۳ هزار حساب باز کرده بود و ۳ هزار کارت ATM دریافت کرده بود، یک فرد افغانی را هم اجیر کرده بود و به او پول می‌داد و با این حساب‌ها تراکنش مالی ایجاد می‌کرد و پس از دریافت کارمزد آن را تقدیم می‌کرد.

سراج تصریح کرد: این فرد این ۹ دستگاه ATM را برای سرویس دادن از بانک گرفته بود، کارمزد هر تراکنش بیش از ۲ هزار تومان بوده که همه آنها را می گرفته و تقسیم می‌کرده، یعنی بانک پذیرنده از بانک صادرکننده کارت حق هر تراکنش را می‌گرفته است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد گزارش سیلاب‌های اخیر هم گفت: گزارش به مراجع ذیربط ارسال شده اما به دلیل محرمانه بودن پرونده نمی‌توانم بگویم کدام دستگاه مقصر بوده است.