باز هم رفتار عجیب خانم ابتکار!
باز هم رفتار عجیب خانم ابتکار!

شنتیایی همان کسی است که در هنگام حضور در تحریریه رویترز، گزارشی نوشته بود که در آن تصاویر و اسامی شماری از رزمی ‌کاران نینجای ایران را منتشر کرده بود که طی آن دولت ایران متهم به تربیت آدم‎کش‎ها و به خدمت‌گیری‌شان شده بود. عصر تبریز: معصومه ابتکار که گویا موازی با وزیر امور خارجه […]

شنتیایی همان کسی است که در هنگام حضور در تحریریه رویترز، گزارشی نوشته بود که در آن تصاویر و اسامی شماری از رزمی ‌کاران نینجای ایران را منتشر کرده بود که طی آن دولت ایران متهم به تربیت آدم‎کش‎ها و به خدمت‌گیری‌شان شده بود.

۵۵۵۵۵

عصر تبریز: معصومه ابتکار که گویا موازی با وزیر امور خارجه کشورمان، روابط حسنه‌ای با لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه برقرار کرده و پیش از این اسفند ۹۳ در سفری به پاریس با وی ملاقات کرده بود و همین چند هفته پیش نیز در تهران میزبان فابیوس در یک نشست خبری بود؛ بار دیگر به دعوت وزیر خارجه فرانسه به این کشور رفته است!

ابتکار در جریان این سفر خود به فرانسه با صنم شنتیایی خبرنگار ایرانی-انگلیسی فرانس۲۴ نیز مصاحبه‌ای مفصل کرده که عکسی از این مصاحبه توسط این خبرنگار منتشر شده است.

شنتیایی همان کسی است که در هنگام حضور در تحریریه رویترز، گزارشی نوشته بود که در آن تصاویر و اسامی شماری از رزمی ‌کاران نینجای ایران را منتشر کرده بود که طی آن دولت ایران متهم به تربیت آدم‎کش‎ها و به خدمت‌گیری‌شان شده بود. در سرتیتر این گزارش دختران نینجای ایرانی آدمکش نامیده شده بودند و این خبرگزاری چند روز پس از انتشار آن خبر، اقدام به اصلاح گزارش خود کرد. با وجود این، رسانه‌های غربی به طور گسترده از گزارش اولیه رویترز برای ارائه تصویری منفی از ایران استفاده کردند.

البته بانوان رزمی‌کار، مدت کوتاهی پس از انتشار این تصاویر در اینترنت، شکایتی را علیه این خبرگزاری تنظیم و به دادگاه ارائه کردند. همچنین پیش از این استوارت دی کارل، معاون اجرایی خبرگزاری رویترز در دیدار با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از اخراج «صنم شنتیایی» تولید‌کننده این فیلم خبر داد که البته باعث شد تا وی از رویترز به فرانس‌۲۴ نقل مکان کرده و کماکان به فعالیت های خود علیه زنان ایرانی ادامه بدهد!