فضاهای ورزشی بعد از پیروزی انقلاب ۱۴ برابر شده است
فضاهای ورزشی بعد از پیروزی انقلاب ۱۴ برابر شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد فضاهای ورزشی کشور بعداز پیروزی انقلاب و طی ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، ۱۴ برابر شده است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود سلطانی فر ظهر امروز سه شنبه در آیین افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان مراغه با اشاره به پیشرفت ورزشی کشورمان طی این ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی اظهار داشت: نسبت به قبل از انقلاب فضاهای ورزشی کشورمان ۱۴ برابر شده است و این دستاورد بزرگی برای کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی نسبت به قبل از انقلاب ۳۲ برابر افزایش یافته است، گفت: سال آینده نیز ۱۲ استادیوم ۵ هزار نفری و ۱۰ سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری به بهره برداری می رسد. ساخت این طرح ‌ها از ۲۰ سال قبل آغاز و نیمه تمام مانده بوده است.

سلطانی فر افزود: سه استادیوم ۱۵ هزار نفری نیز در ارومیه، زنجان و شاهرود به بهره‌ برداری می ‌رسد. همچنین سال آینده دو پیست دوچرخه سواری در رشت و ساری و سه سالن سرپوشیده دو میدانی در یزد، اردبیل و خرم ‌آباد به بهره ‌برداری می‌ رسد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال ۹ استادیوم پنج هزار نفری در کشور افتتاح شده است، گفت: با وجود تحریم ‌های دشمن ولی وزارت ورزش و جوانان با وجود تمام مشکلات افتتاح سالن های ورزشی را از هفته دولت آغاز کرده و هر هفته یک طرح بزرگ ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد.