تساوی خارج از خانه در روزی که باید می بردیم!
تساوی خارج از خانه در روزی که باید می بردیم!
تقابل تراکتورسازی و نساجی برنده ای نداشت.

به گزارش عصرتبریز، تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته شانزدهم از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر
یکشنبه: ۹۷/۱۱/۲۱ ؛ ساعت: ۱۷
ورزشگاه: شهید وطنی قائم‌شهر
گروه داوری: داور: سید مهدی سیدعلی؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی و حسن انتظاری؛ داور چهارم: یوسف مغروری/ کمک داوران اضافی: امیر عرب‌براقی و حسین زیاری/ ناظر: حسین عسگری

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی (۸۸- علیرضا نقی زاده)، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس

نساجی: محمدامین رضایی، لاشا توتادزه، جورجی گولسیانی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی‌اصغر عاشوری، امید سینگ(۴۴- آرفنگ دافه)، سجاد آشوری (۸۰- میری) و رحمان جعفری (۸۸-نظری)

شرح بازی:

تراکتورسازی نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند. گولسیانی روی پاس در عرض سوگیتا به اشتباه دروازه تیم خودی را در دقیقه ۱۷ باز کرد تا میزبان با یک گل عقب بیافتند. در نیمه دوم نساجی برای باز کردن دروازه تراکتورسازی و به تساوی کشاندن بازی تلاش زیادی کرد و در نهایت پاسخ تلاش خود را گرفت. رحمان جعفری در دقیقه ۷۳ بازی روی حرکتی مشابه صحنه باز شدن دروازه نساجی، موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند. تراکتورسازی بلافاصله بعد از دریافت گل، حملات زیادی روی دروازه حریف طراحی کرد اما درخشش دروازه بان، بدشانسی و البته اشتباه داور بازی این تیم را از زدن گل دوم محروم ساخت.