افتتاح مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطار شهری تبریز
افتتاح مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطار شهری تبریز
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: همزمان با سالگرد قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز و مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطار شهری تبریز و حومه افتتاح می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، مصطفی مولوی فرد از هزینه کرد سه میلیون و ۴۸۰ هزار یورو به منظور خریددستگاه سیمولاتور خبر داد و افزود: هزینه احداث ساختمان مرکز آموزش نیز، شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی همچنین از افتتاح ساختمان شرکت بهره برداری همزمان با این مرکز خبر داد و گفت: ساختمان شرکت بهره‌برداری نیز با هزینه‌کرد ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: ساختمان سیمولاتور در مساحتی بالغ بر ۹۳۰ مترمربع و ساختمان بهره برداری در مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰ متر مربع با سازه فولادی ساخته شده است.

وی ضمن تقدیر از مدیران سابق سازمان قطار شهری تبریز و حومه بیان کرد: موفقیت های سازمان قطار شهری تبریز و حومه مرهون تلاشهای تمامی مدیران، کارکنان، مهندسان و کارگران خدوم این مجموعه است و از عوامل مربوطه و تمام پیمانکارانی که با وجود نوسانات قیمت ها و وضعیت آشفته بازار در کنار مجموعه قطار شهری هستند و با تمام توان برای اتمام پروژه ها تلاش می کنند سپاس گزاریم.

وی با اشاره به زمان دقیق افتتاح مجموعه های فوق گفت: افتتاح مرکزآموزش و سیمولاتور و ساختمان شرکت بهره‌برداری روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ، ساعت ۱۱ و نیم صبح در محل پایانه‌ لاله خط یک، واقع در لاله، شهرک نور، برگزار می‌ شود و حضور شهروندان عزیز باعث دلگرمی تلاشگران این مجموعه است.