کشف بیش از ۶ کیلوگرم تریاک در تبریز
کشف بیش از ۶ کیلوگرم تریاک در تبریز

عصر تبریز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در تبریز خبر داد. قاسم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت شخصی در امر خرید […]

عصر تبریز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در تبریز خبر داد.

قاسم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت شخصی در امر خرید و فروش موادمخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تبریز قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی و تایید صحت موضوع، متهم یاد شده درحالیکه با خودرو شخصی قصد ورود به منزل را داشت شناسایی و ضمن توقف و بازرسی دقیق خودرو، مقدار ۶ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در باک بنزین جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با خرید و فروش موادمخدر در سطح شهر را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۲۱۸۴۲۱۴ به پلیس گزارش دهند.