افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز در آستانه سال جدید
افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز در آستانه سال جدید
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در آستانه نوروز، ساعات کاری اتوبوس های شرکت واحد تبریز افزایش می یابد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: از ۱۵ اسفند سالجاری ساعات کاری و خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی بر حسب نیاز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح ترافیک زوج و فرد و در جهت رفاه حال شهروندان، ساعات کاری اتوبوس های شرکت واحد در آستانه سال جدید و ایام خریدهای نوروزی افزایش می یابد.

جلالی اظهار کرد: این طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا پایان سالجاری اجرا می شود و در این راستا با عوامل محترم پلیس راهور نیز هماهنگی های لازم انجام یافته و امیدواریم خدمات دهی به نحو مطلوب، انجام پذیرد.

وی افزود:در اجرای این طرح، گشت های نظارتی و مسئولان حوزه اجرایی شرکت نیز با افزایش کنترل، بر عملکرد ناوگان و ارائه خدمات مطلوب نظارت می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یادآور شد: شهروندان و مسافران محترم ضمن استفاده بهینه از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و پرداخت کرایه از طریق کارت بلیت الکترونیکی، جهت استمرار خدمات مطلوب هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق سامانه های ارتباطی به این شرکت اعلام کنند.