رازگشایی کفاشیان از پشت پرده بازی تراکتورسازی و نفت
رازگشایی کفاشیان از پشت پرده بازی تراکتورسازی و نفت

عصر تبریز: علی کفاشیان در تازه ترین گفتگوی خود اعتراف کرد که وزارت ورزش از او خواسته بود تا مهدی تاج رئیس سازمان لیگ را به خاطر اتفاقات تبریز برکنار کند. رئیس فدراسیون اما با این خواسته وزارتی ها مخالفت کرد تا رابطه اش با وزیر ورزش، تیره تر از گذشته شود. پس از اتفاقات […]

عصر تبریز: علی کفاشیان در تازه ترین گفتگوی خود اعتراف کرد که وزارت ورزش از او خواسته بود تا مهدی تاج رئیس سازمان لیگ را به خاطر اتفاقات تبریز برکنار کند.

رئیس فدراسیون اما با این خواسته وزارتی ها مخالفت کرد تا رابطه اش با وزیر ورزش، تیره تر از گذشته شود. پس از اتفاقات عجیب و غریب در بازی تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر، وزارت ورزش تاکید داشت که باید با عوامل این حادثه تلخ برخورد شود. این خواسته عموم بود و وزیر ورزش هم اصرار داشت تا خاطیان شناسایی و با آنها برخورد شود. پس از بررسی های حراست وزارت ورزش مشخص شد غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در تبریز حضور داشتند. وزارت ورزش از کفاشیان خواست تا این دو مسئول برکنار شوند اما تاج رئیس سازمان لیگ که این دو جزو کارکنانش بودند، با این موضوع مخالفت کرد. وزارت ورزش که تصور می کرد سازمان لیگ سهمی در این اتفاقات دارد، پس از رفتار تاج، از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا مهدی تاج را کنار بگذارد که او با این موضوع هم مخالفت کرد تا اختلافات فدراسیون و وزارت ورزش وارد فاز تازه ای شود.