نام نویسی دوره های آموزش کوتاه مدت روزنامه نگاری در تبریز تمدید شد
نام نویسی دوره های آموزش کوتاه مدت روزنامه نگاری در تبریز تمدید شد

عصر تبریز: نام نویسی دوره های جدید آموزش کوتاه مدت روزنامه نگاری در تبریز تا سی و یکم شهریور ماه جاری تمدید شد. به گزارش خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت رشته های روزنامه نگاری با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه های مطبوعات و رسانه های استان انجام می شود. بر […]

عصر تبریز: نام نویسی دوره های جدید آموزش کوتاه مدت روزنامه نگاری در تبریز تا سی و یکم شهریور ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت رشته های روزنامه نگاری با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه های مطبوعات و رسانه های استان انجام می شود.

بر اساس این گزارش، شاغلان در تحریریه مطبوعات و رسانه های دارای مجوز با ارایه معرفی نامه و کارت خبرنگاری معتبر می توانند از تخفیف ویژه در شهریه ثبت نام بهره مند شوند .

در این دوره ها دروس اصلی شامل اصول خبر نویسی،اصول مصاحبه،اصول گزارش نویسی و آیین نگارش در مطبوعات ارایه می شود.

داوطلبان پس از پایان موفقیت آمیز در دوره، گواهی معتبر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی دریافت می کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان دوره های روزنامه نگاری شامل کپی کارت ملی و شناسنامه و یک قطعه عکس، کپی آخرین مدرک تحصیلی(حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ) و فیش واریزی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به شماره حساب ۰۷/۱۹۰۹۵۴۶۱ به نام خانه مطبوعات آذزبایجان شرقی نزد بانک ملت (قابل واریز کلیه شعب) از بابت شهریه دوره می باشد.

بر اساس این گزارش ،داوطلبان می توانند فایل مدارک مورد نیاز را به صورت اسکن شده حداکثر تا سی و یکم شهریور جاری به آدرس ایمیل matbuatazar@gmail.com ارسال یا به نشانی تبریز ابتدای سربالایی ولی عصر مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن خانه مطبوعات (۳۳۲۸۱۹۱۲) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۳۲۸۱۹۱۲ تماس بگیرند.