آخرین جزئیات از خروج هواپیما از باند در فرودگاه تبریز
آخرین جزئیات از خروج هواپیما از باند در فرودگاه تبریز

عصر تبریز: سخنگوی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به خروج هواپیمای مشهد- تبریز از باند فرودگاه تبریز گفت: تمامی مسافران پرواز مشهد -تبریز در سلامت کامل هستند. محمد حاجی‌پور با بیان اینکه پرواز شماره ۹۰۰ مشهد-تبریز شرکت هواپیمایی «ایرتور»  ظهر امروز پس از ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز، در فرودگاه تبریز سالم به زمین […]

عصر تبریز: سخنگوی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به خروج هواپیمای مشهد- تبریز از باند فرودگاه تبریز گفت: تمامی مسافران پرواز مشهد -تبریز در سلامت کامل هستند.

محمد حاجی‌پور با بیان اینکه پرواز شماره ۹۰۰ مشهد-تبریز شرکت هواپیمایی «ایرتور»  ظهر امروز پس از ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز، در فرودگاه تبریز سالم به زمین نشست، اظهار داشت: این هواپیما در هنگام گردش برای ورود به رمپ، از باند خارج شد و وارد شانه خاکی L30 شد.

وی افزود: این هواپیما از نوع بوئینگ MD82 است که ۱۵۱ مسافر داشت و همگی در سلامت کامل به سر می‌برند.

سخنگوی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه عوامل زمینی فرودگاه هواپیما را وارد رمپ کردند، تصریح کرد: این هواپیما در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه دوباره به مقصد مشهد پرواز داشت که از سوی شرکت هواپیمایی در مرحله اول سه ساعت تاخیر اعلام شده است.

خاطر نشان کرد: کارشناسان فنی هواپیمایی و استاندارد پرواز، باید سلامت فنی هواپیما را تایید کنند و سپس این هواپیما به مسافرگیری خواهد پرداخت.

منبع: تسنیم