باز هم محسن ترکی و پنالتی مشکوک/ بی توجهی به درخواست مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیأت فوتبال استان
باز هم محسن ترکی و پنالتی مشکوک/ بی توجهی به درخواست مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیأت فوتبال استان

عصر تبریز: دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران عصر امروز از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس تهران با یک گل از نقطه پنالتی بازی را به سود خود پایان داد. مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی شب گذشته از مسئولان برگزاری مسابقه خواسته بودند که […]

عصر تبریز: دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران عصر امروز از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس تهران با یک گل از نقطه پنالتی بازی را به سود خود پایان داد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی شب گذشته از مسئولان برگزاری مسابقه خواسته بودند که محسن ترکی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را سوت نزند و داور دیگری برای این مسابقه انتخاب شود.

ماجرا از این قرار است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیئت فوتبال استان آذربایجان از مسئولان برگزاری مسابقه خواستند که محسن ترکی قضاوت دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را برعهده نگیرد.

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز این خبر را تأیید کرده و دراین خصوص گفته بود: این درخواست شب گذشته در جلسه هماهنگی مسابقه مطرح شد. اما دوستان باید توجه کنند که انتخاب داوران زیرنظر سازمان لیگ نیست و کمیته داوران که زیرنظر فدراسیون فوتبال است داوران را انتخاب می‌کند و امکان تغییر داور آن هم چند ساعت مانده به شروع مسابقه وجود ندارد.

اولیویرا پس از پایان بازی در مورد داور مسابقه گفت: امروز نیامدم در مورد داوری صحبت کنم اما ترکی یک پنالتی به اشتباه علیه ما اعلام کرد و در نیمه اول هم باید مهاجم تیم پرسپولیس را اخراج می‌کرد!

محسن ترکی، از همان ابتدای بازی با سوت های جانبدارانه خود روی اعصاب بازیکنان و هواداران راه رفت که این موضوع با اعتراض شدیدالحن هواداران تراکتور مواجه شد.

ترکی پیشتر نیز داور بازی جنجالی تیم های تراکتورسازی و استقلال بود که تصمیمات بحث برانگیزش موجب ایچاد حواشی بسیاری شد و از آن بازی به بعد هواداران تراکتورسازی از این داور خاطره خوشی ندارند و باید دید بازگشت وی به تبریز چه عکس العمل هایی را به دنبال خواهد داشت.