ورود ۲۳ هزار و ۶۰۰ مسافر با قطار به آذربایجان/حرکت بدون تاخیر قطارها
ورود ۲۳ هزار و ۶۰۰ مسافر با قطار به آذربایجان/حرکت بدون تاخیر قطارها
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان‌ گفت: ظرفیت اشغال قطارها در ۱۰ روزه گذشته به ۹۵ درصد رسیده و تاخیر قطارها در آغاز حرکت نیز صفر بوده است.

به گزارش عصرتبریز، شاپور ارصلانی با اشاره به آمار ۱۰ روزه جا به جایی مسافر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهار فروردین امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد مسافران قطارهای ورودی به شهر تبریز، ارومیه و مراغه ۲۳ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۴ هزار و ۱۵۸ نفر مسافر خروجی به اداره کل راه‌آهن آذربایجان ثبت شده است.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان‌ گفت: علاوه بر آن ظرفیت اشغال قطارها در این ایام به ۹۵ درصد رسیده و تاخیر قطارها در آغاز حرکت نیز صفر بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: روزانه ۱۰ قطار بلندبرد بین‌شهری از تبریز به تهران، تبریز به مشهد و ارومیه و مراغه به تهران فعالیت کرده و به طور میانگین روزانه سه قطار محلی از تبریز به جلفا، تبریز به سلماس و تبریز به وان فعالیت دارند.

ارصلانی با اشاره به اینکه بلیط فروشی نوروزی همچنان ادامه دارد افزود: این در حالی است که بیشتر بلیط‌ها به فروش رفته و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر کمبود عرضه بلیط گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: قطار رایگان تبریز جلفا هر روز ساعت هفت صبح از تبریز به سمت جلفا حرکت کرده و در ساعت ۱۸ نیز از جلفا به تبریز بازمی‌گردد و همشهریان باید از آژانس‌های سطح استان به طور رایگان بلیط تهیه کنند.