صدای پای افشین قطبی از تبریز شنیده ‌شد/ هیچ کسی ژنرال را در تبریز دوست ندارد
صدای پای افشین قطبی از تبریز شنیده ‌شد/ هیچ کسی ژنرال را در تبریز دوست ندارد

عصر تبریز: نایب قهرمان دوره گذشته که با حاشیه‌های فراوانی لیگ پانزدهم را آغاز کرد، این روزها شرایط ایده آلی ندارد، به گونه‌ای که حالا مدیران این باشگاه به صورت رسمی فعالیت خود را برای انتخاب جانشین تونی اولیویرا آغاز کردند تا جایی که گفته می شود، طی چند روز آینده سرمربی جدید این تیم […]

عصر تبریز: نایب قهرمان دوره گذشته که با حاشیه‌های فراوانی لیگ پانزدهم را آغاز کرد، این روزها شرایط ایده آلی ندارد، به گونه‌ای که حالا مدیران این باشگاه به صورت رسمی فعالیت خود را برای انتخاب جانشین تونی اولیویرا آغاز کردند تا جایی که گفته می شود، طی چند روز آینده سرمربی جدید این تیم راهی تبریز خواهد شد تا سکان هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده گیرد.

شنیده می شود، فهرستی ۶ نفره در اختیار هیأت مدیره باشگاه قرار گرفته تا از میان این ۶ نفر یک گزینه به عنوان سرمربی جدید هدایت تراکتورسازی را برعهده گیرد. شایع شده است، در این فهرست نام افرادی چون رسول خطیبی، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی، افشین قطبی و محمود یاوری قرار دارد.

خبرهای غیر رسمی از داخل باشگاه تراکتورسازی تبریز حکایت از این دارد که امیر قلعه نویی، افشین قطبی و رسول خطیبی بیشترین شانس را نسبت به سایر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت این تیم دارند، ولی با این حال برخی از این گزینه‌ها زیاد مورد حمایت هواداران نیستند، به همین دلیل هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه نمی توانند بدون در نظر گرفتن نظر هواداران، مذاکرات جدی خود را با این نفرات دنبال کنند.

هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز که بشدت اخبار مرتبط با تغییرات کادر فنی را دنبال می کنند، پس از اطلاع از مذاکره پنهانی مدیرعامل باشگاه با امیر قلعه نویی بشدت ابراز ناراحتی کردند و به نوعی تهدید کردند، چنانچه قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم معرفی شود حمایت از این تیم تبریزی را تحریم خواهند کرد.

همین عامل سبب شد، مدیرعامل باشگاه بصراحت ماجرای مذاکره با قلعه نویی را رد کند تا شاید فضا تغییر یابد. با این حال در شبکه های اجتماعی، جنجالی بابت ورود دوباره قلعه نویی به تبریز به راه افتاد تا این واقعیت برای هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص شود که قلعه نویی هیچ پایگاه مطلوبی نزد هواداران ندارد؛ اما واکنشها به حضور احتمالی افشین قطبی و رسول خطیبی کاملاً متفاوت بود، هواداران پرشورها با انتشار تصاویر قطبی و خطیبی به نوعی موافقت تلویحی خود را با ورود  یکی از این دو نفر به کادر فنی باشگاه اعلام کردند، اما مشخص نیست این حمایت در روزهای پیش نیز تکرار شود، به همین خاطر گفته می شود، هیأت مدیره باشگاه قصد دارد برای بررسی اوضاع  امروز در این خصوص تشکیل جلسه بدهند تا تصمیم نهایی درباره سرمربی جدید گرفته شود. اما در این هیاهوی کاذب هیأت مدیره باشگاه یک دغدغه بزرگ دیگر نیز دارد که پیش از انتخاب سرمربی جدید باید آن را حل و فصل کند، منابع آگاه خبری اعلام کردند، مدیران تراکتورسازی برای قطع همکاری با تونی اولیویرا و همکارانش باید رقمی نزدیک به دو میلیارد تومان پرداخت کنند، از این رو آنها در حال حاضر سخت مشغول رایزنی هستند تا با فراهم کردن این بودجه، بستر لازم را برای ایجاد تغییرات اساسی روی نیمکت تیم فراهم آورند تا بدون چالش سرمربی جدید فعالیت خود را آغاز کند.

سینا حسینی/قدس