طرح‌های انتخاباتی با اولویت اخلاق انتخاباتی تهیه می‌شود
طرح‌های انتخاباتی با اولویت اخلاق انتخاباتی تهیه می‌شود
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در حال تهیه طرح‌های ویژه انتخابات با اولویت اخلاق انتخاباتی است.

به گزارش عصرتبریز، جواد آهنگری ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از اطلاع رسانی گسترده و همکاری رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی انتخابات خبر داد.

وی گفت: همزمان با تشکیل نخستین جلسه ستاد انتخاباتی در استان بخش ویژه انتخابات در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان‌شرقی فعال شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات متشکل از نمایندگان تام الاختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری و نمایندگان خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و هیئت مدیره شورای هماهنگی روابط عمومی استان و دیگر نهادهای مرتبط است.

آهنگری افزود: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در حال تهیه طرح‌های ویژه انتخابات با اولویت اخلاق انتخاباتی است.

وی ادامه داد: جدول زمان‌بندی برنامه‌های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات تهیه شده و طبق برنامه اقدام می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مستندسازی جامع کلیه اقدامات در خصوص قبل، حین و بعد از انتخابات در دستور کار قرار دارد.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان تاکید کرد: سعی خواهیم کرد تا نهایت همکاری و همراهی را در زمینه برگزاری پرشور انتخابات و اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشیم.