شایعه قتل دختر جوان در تبریز!
شایعه قتل دختر جوان در تبریز!

تصویر منتشر شده مربوط به خبر کشف جسد خونین زن ۳۵ ساله در همدان می باشد. عصر تبریز: طی روزهای گذشته تصویری از یک جنازه که در داخل پتو پیچیده شده در میان کاربران فضای مجازی با عنوان قتل یک دختر جوان در نصف راه منتشر می شود، اکثر کاربران بدون اطلاع از صحت و […]

تصویر منتشر شده مربوط به خبر کشف جسد خونین زن ۳۵ ساله در همدان می باشد.

IMG_20151006_001816

عصر تبریز: طی روزهای گذشته تصویری از یک جنازه که در داخل پتو پیچیده شده در میان کاربران فضای مجازی با عنوان قتل یک دختر جوان در نصف راه منتشر می شود، اکثر کاربران بدون اطلاع از صحت و سقم تصویر، اقدام به انتشار آن می نمایند، غافل از آنکه تصویر منتشر شده مربوط به خبر کشف جسد خونین زن ۳۵ ساله در همدان می باشد.

جانشین انتظامی استان همدان روز گذشته در این خصوص گفته بود: جسد خونین یک زن ۳۵ ساله عصر جمعه در حاشیه خیابان حدفاصل پل رسالت تا میدان شیرسنگی شهر همدان کشف شد.

سرهنگ علی اصغر خرمروی در گفتگو با ایرنا با اعلام این خبر اعلام کرده بود: جسد یک زن جوان که در داخل پتو پیچیده شده بود در داخل یک کوچه رها شده بود، سپس یکی از ساکنان به پتو قرار گرفته در وسط کوچه مشکوک شده و اقدام به بازبینی و کنکاش در این ارتباط می کند، این فرد پس از باز کردن پتو با جسد یک دختر جوان مواجه شده و آنرا به بیرون از کوچه و حاشیه خیابان منتقل می کند که پس از تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی، عوامل پلیس در صحنه حاضر شده و در بازرسیهای اولیه متوجه ضربات متعدد چاقو بر روی صورت مقتول می شوند. با توجه به حساسیت موضوع و بررسی علت بروز قتل جسد این زن ناشناس با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل می شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی روز سه شنبه در واکنش به این شایعه گفت: خبر قتل یک دختر جوان توسط افراد ناشناس و رها کردن جسد وی در خیابان نصف راه تبریز (میدان جهاد) که در برخی شبکه های مجازی منتشر شده، شایعه است.

«علی اسمعیل پور» در گفتگو با خبرنگاران افزود: شماری از فعالان شبکه های مجازی با انتشار عکسی شبیه به جسدی که با کیسه پلاستیکی پیچیده شده است، خبر قتل دختر جوان را در تبریز انتشار داده اند که با شایعه سازان برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: با پیگیری موضوع از نیروی انتظامی شهرستان تبریز و کلانتری های ۱۸ و ۱۴ این کلانشهر که منطقه نصف راه را زیر پوشش دارند، معلوم شد این خبر ساختگی، شایعه ای بیش نبوده و پایه و اساس ندارد.

اسمعیل پور گفت: آذربایجان شرقی از امن ترین استان های کشور به شمار می رود و وقوع جرایم خشن در آن نزدیک به صفر است.

وی تاکید کرد ارتکاب به جرایم در فضای مجازی همانند فضای حقیقی ممنوع است و انجام آن جرم محسوب می شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: متاسفانه دیده می شود افرادی در این فضا با رفتارهای ناهنجار درصدد برهم زدن امنیت حاکم بر فضای مجازی هستند و برخورد جدی با کاربران متخلف فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.