احداث ۳ پارک جدید در منطقه چهار تبریز
احداث ۳ پارک جدید در منطقه چهار تبریز
شهردار منطقه ۴ تبریز اجرای طرح‌های مسیرگشایی را مبنای حوزه عمرانی و محله‌محوری را اولویت حوزه خدمات شهری در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش عصرتبریز، اکبر امجدی در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران به‌ منظور تبیین سیاست‌های کاری منطقه در سال جدید برگزار شد، اظهار داشت: با سرلوحه قرار دادن شعار سال باید با هم‌گرایی بیشتر مسیر طی شده را رونق ببخشیم.

امجدی اجرای پروژه های مسیرگشایی را اولویت اول در اجرای طرح های عمرانی برشمرد و گفت:طرح‌های مسیرگشایی امسال مطابق مسیرهای طرح تفصیلی، در بخش‌های مختلف تملک، آزادسازی و عملیات عمرانی پیگیری شده و به امید پروردگار، ۶ رشته مسیرگشایی جدید عملیاتی می‌ شود.

وی با بیان اینکه توسعه پارک های محله ای از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است، اظهار داشت: در سال جدید ۳ پارک محله ای جدید در منطقه چهار احداث و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۴ تبریز خاطرنشان کرد: امسال با تمرکز ویژه در حوزه خدمات شهری و اجرایی، سعی داریم خدمات محله‌محور را توسعه داده و فضای میادین، معابر، مسیرها و محلات شهر را مهیای حضور آسوده شهروندان کنیم؛ بر این اساس، برنامه‌ های تنظیف، پاکسازی و همچنین سرکشی بر وضعیت معابر عمومی، با جدیت و قاطعیت بیشتر، در دستور کار قرار گرفته ‌است.

امجدی اجرای برنامه‌ های نشاط‌بخش اجتماعی را از اقدامات مهمی برشمرد که باید در طول سال با جدیت پیگیری شود.

وی توسعه ورزش همگانی و برگزاری جشنواره محلات را از محورهای این برنامه ها در سال جدید خواند.

امجدی تقویت آموزش های شهروندی را از دیگر برنامه های منطقه در سال جدید عنوان کرد و افزود: باید سعی کنیم بحث آموزش هم در سطح کارمندی و هم در حوزه آموزش های شهروندی با کیفیت بیشتری اجرا شود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و تنگناهای مالی، کاهش هزینه های جاری، صرفه جویی و حرکت در مسیر درآمدهای پایدار را سه عامل مهم برای اجرای مطلوب سیاست های کاری و عبور از شرایط فعلی عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از بروز تخلفات، تاکید کرد: انجام امور باید در مسیر قانونی پیگیری شود و شهروندان به عنوان پشتوانه مهم اجرای برنامه های کاری بیش از پیش مورد تکریم واقع شوند.