کمک ۱۰۵ میلیون تومانی مردم آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان کشور
کمک ۱۰۵ میلیون تومانی مردم آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان کشور
مدیرعامل جعمیت هلال احمر آذربایجان شرقی از کمک ۱۰۵ میلیون تومانی مردم آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان کشور خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سعید کنعانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان کمک‌های نقدی واریزی به شماره حساب جمعیت هلال احمر کشور نیز از مرز ۶۰ میلیارد تومان رد شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر اجازه صدور مجوز برای اشخاص حقیقی به منظور جمع‌آوری کمک به سیل زدگان را ندارد، افزود: با توجه به حادثه کرمانشاه و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط برخی سلبریتی‌ها که انعکاس خبری خوبی نداشت، تنها اشخاص حقیقی به این منظور می‌توانند به جمعیت هلال احمر مراجعه و مجوز دریافت کنند، کمک‌ها در نهایت به صورت بارنامه و پلمپ شده ارسال می‌شود.

مدیرعامل جعمیت هلال احمر آذربایجان شرقی از کمک ۱۰۵ میلیون تومانی مردم آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان کشور خبر داد و گفت‌: این مبلغ برآورد مبالغ اهدایی از طریق صندوق‌های هلال احمر و پزها بوده و این که سهم مردم استان ما در واریز مبالغ نقدی به شماره حساب هلال احمر چه میزان بوده است در پایان اعلام می‌شود.

وی از ارسال بار کمکی ۱۰ تنی توسط ارمنستان به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها هم اکنون در حال گذر از مرز بوده و در محل انبار هلال احمر آذربایجان شرقی تخلیه و به سوی خوزستان ارسال می‌شود.