با اقدامات نسنجیده منطقه را با بحران‌های جدید مواجه نکنید
با اقدامات نسنجیده منطقه را با بحران‌های جدید مواجه نکنید
رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق گفت: اقدام کاخ سفید در گنجاندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سیاهه گروه‌های تروریستی، اقدامی نسنجیده است.

به گزارش عصرتبریز، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکا در بیانیه‌ای عنوان کرد: اقدام کاخ سفید در گنجاندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سیاهه گروه‌های تروریستی، اقدامی نسنجیده است که موجب پیچیده‌تر شدن بحران و تبدیل آن به گره‌ی بازنشدنی می‌شود.

حکیم در این بیانیه ادامه داد: بار دیگر همه اطراف را به استفاده از روش‌های متمدنانه در حل اختلافات از راه گفت‌وگو فرامی‌خوانیم و نسبت به وارد کردن منطقه ملتهب‌مان به بحران‌ها و دست‌اندازهای تازه‌ای که امنیت و ثبات ملت‌های منطقه را تهدید و با خطر مواجه می‌کند، هشدار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه عراق ایستگاهی است که در آن منافع همگان به یکدیگر می‌رسد، تصریح کرد: با قاطعیت مخالفت خود را در رابطه با اینکه عراق میدان نزاع یا پایگاه تجاوز به کشورهای همسایه باشد، اعلام می‌کنیم.