جشنواره سیب زنوز مرند برگزار شد
جشنواره سیب زنوز مرند برگزار شد

عصر تبریز: جشن برداشت سیب زنوز به همت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند، شهرداری و شورای اسلامی شهر زنوز،جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان مرند در شهر زنوز با حضورپرشور اهالی زنوز برگزار شد. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم ضمن تسیلت درگذشت حجاج بیت الله […]

عصر تبریز: جشن برداشت سیب زنوز به همت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند، شهرداری و شورای اسلامی شهر زنوز،جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان مرند در شهر زنوز با حضورپرشور اهالی زنوز برگزار شد.

۲۳۳

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم ضمن تسیلت درگذشت حجاج بیت الله الحرام گفت: درگذشت حجاج بیت الله الحرام که در سایه بی تدبیری و بی لیاقتی مقامات آل سعود بوده و درگذشت هم میهنان عزیز ما را داغدار کرد.

وی در ادامه با اشاره به زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر زنوز در برگزاری این جشن گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر زنوز در برگزاری این جشن متحمل زحمات زیادی شدند که جای تشکر دارد و برگزاری چنین جشنهایی در جهت توسعه کشاورزی و گردشگری و معرفی محصولات شهرستان می تواند موثر باشد.

۱۴۸

کرمی خطاب به تولید کنندگان سیب زنوز گفت: سعی کنید هویت و اصلیت سیب زنوز همیشه حفظ شود و این شهر با دارا بودن طبیعت بکر می توانند در جهت جذب گردشگر و برند محصول خود اقدام نمایند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود معدن کائولن و کارخانه الیاف شیشه در شهر زنوز بیان داشت :وجود معدن کائولن و الیاف شیشه در شهر زنوز افتخاری بزرگ برای آذربایجان و مایه برکت و پر ارزش و مهم است.

۴۲۱

وی تصریح کرد :کارخانه الیاف شیشه با سرمایه گذاری ۴۹۰ میلیارد تومان در هفته های آینده به دست وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت مورد کلنگ زنی قرارخواهد گرفت که وجود چنین کارخانه ای باعث ایجاد صنایع پائین دست و شهرک کامپوزیت در کنار آن کارخانه خواهد شد.