نشاط و جنب‌وجوش قشر جوان، جامعه را به آینده امیدوار می‌کند
نشاط و جنب‌وجوش قشر جوان، جامعه را به آینده امیدوار می‌کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه‌ای که قشر جوان با نشاط و پر جنب‌وجوش داشته باشد، نسبت به آینده امیدوار خواهد بود.

به گزارش عصرتبریز، علیار راستگو در آئین اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نمونه آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های مختلف، افزود: بسیاری از پیشرفت‌های علمی کشور مدیون تلاش دانشمندان جوان است.

وی با اشاره به ضرورت مطالبه‌گری جوانان، اظهار داشت: امروز جوانان سؤالات زیادی دارند و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که در مقابل پاسخگو باشیم.

راستگو با تاکید بر اینکه باید جوانان را باور کنیم، افزود: اعتقاد، اعتماد و باور باید همراه با یکدیگر باشند تا بتوانیم به خوبی از ظرفیت قشر جوان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی است، گفت: در تغییرات اخیر مدیریتی در استان به این موضوع توجه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از ارسال ۹۷ محموله کمک‌های مردم استان به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: تاکنون ۷ محموله نیز از کشورهای همجوار برای تحویل به مردم سیل‌زده کشورمان وارد استان شده است.