برادر رکن آبادی خبر شهادت برادرش را تائید نکرد
برادر رکن آبادی خبر شهادت برادرش را تائید نکرد

عصر تبریز: برادر رکن آبادی، خبر شهادت برادرش (آقای غضنفر اصل رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان) را تکذیب کرد. مرتضی رکن آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:روز گذشتهوزیر کشور به همراه استاندار تهران در منزل آقای رکن آبادی سفیر سابق در لبنان حضور یافتند و با خانواده […]

عصر تبریز: برادر رکن آبادی، خبر شهادت برادرش (آقای غضنفر اصل رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان) را تکذیب کرد.

۳۶۱۹۳۹۲_۱۸۰

مرتضی رکن آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:روز گذشتهوزیر کشور به همراه استاندار تهران در منزل آقای رکن آبادی سفیر سابق در لبنان حضور یافتند و با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

وی افزود: وزیر کشور در این دیدار از آخرین وضع آقای غضنفر اصل رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «من هرگز نمی‌توانم به خانواده رکن آبادی تسلیت بگویم و همچنان منتظر هستم با توجه به اینکه هنوز تعدادی جزء مفقودان حادثه منا هستند امیدوارم خبر خوبی در این‌باره بشنویم.»

برادر آقای رکن آبادی از سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی که اخبار تأیید نشده‌ای را درخصوص شهادت ایشان منتشر کرده‌اند انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم تشکیلاتی که عهده دار اطلاع رسانی هستند به وظیفه اخلاقی، انسانی و قانونی خود درست عمل کنند.